Aanpassingen van het subforum 'de Beurs'

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Plaats reactie
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Aanpassingen van het subforum 'de Beurs'

Bericht door Opel-DTM »

Hallo, ik ben hier nog niet zolang... dus ik wil eigenlijk niet de wijsneus uit gaan hangen... :oops: maar goed doe 't toch:

Wanneer een bericht in de verkeerde topic staat wordt deze verplaatst.
Heel goed :thump_up: , anders word 't een rommeltje.

Maar bij de beurs valt me op dat er in een aantal ad's word aangegeven dat het aangebodene is verkocht of niet meer te koop is.
Waarom worden deze niet verwijderd?

Voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat 't een leuke site is en dat ik een beetje ervan baal dat ik niet eerder van 't bestaan wist. :thump_up: :!:

[MOD-EDIT]Onderwerp aangepast. Muiter
Gebruikersavatar
Muiter
Vriend voor het Leven
Berichten: 1077
Lid geworden op: di 07 okt 2003 21:43
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Opel-DTM schreef:Maar bij de beurs valt me op dat er in een aantal ad's word aangegeven dat het aangebodene is verkocht of niet meer te koop is.
Waarom worden deze niet verwijderd?
Voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat 't een leuke site is en dat ik een beetje ervan baal dat ik niet eerder van 't bestaan wist. :thump_up: :!:

De moderator heeft het blijkbaar nogal druk en daardoor het subforum laten versloffen, ik hem ertoe aanzetten dat hij z.s.m. actie ondermeent :wink:
:thump_up: om te horen dat je het naar je zin hebt op dit forum.
Oprichter van modelautoforum.nl
Plaats reactie