Formule 1 2008

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Tom_Aston-Martin

Re: Formule 1 2008

Bericht door Tom_Aston-Martin »

ik vond de race ook leuk!! :thump_up: Gebeurde weer vanalles! En wat een *(@^$()!zooi dat Sutil uit de wedstrijd werd gereden door Raikonen... :evil: Echt erg jammer!
Afbeelding
the_stig
Contacteer:

Bericht door the_stig »

Sutil was er zelf ook kapot van zo to zien.
Het zal wel gezien worden als een "race incedent", dus geen sanctie tegen Raikkonen.

Monaco heeft nog maar eens bewezen een spannende race te zijn. :D
Afbeelding
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

the_stig schreef:
Monaco heeft nog maar eens bewezen een spannende race te zijn. :D
Nou je bedoelt zeker dat regen iedere race spannend kan maken #kuch# Honagrije 2006 #kuch# :mrgreen:
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Ferrari10flrb
Contacteer:

Bericht door Ferrari10flrb »

Mooie race weer in Canada, prima overwinning voor Kubica en BMW maar wat keek Heidfeld zuur :x Wie weet als hij die lelijke baard afscheert dan is hij ook direct een paar tienden sneller in de kwalificatie.

Wel een gelukje voor Kubica en BMW dat Hamilton z'on ontzettende domme aktie uithaalde. Zou een mooi gevecht geworden zijn tussen Ferrari, BMW en Mclaren. Ook slecht gecoacht van Mclaren trouwens.
Honda.f1
Contacteer:

Bericht door Honda.f1 »

hele mooie race gister

hamilton en rosberg bestraft, 10 plaatsen terug op de startopstelling volgende race, daar zou ferrari van moeten profiteren vind ik
Onderweg:

Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
the_stig
Contacteer:

Bericht door the_stig »

Honda.f1 schreef:hele mooie race gister

hamilton en rosberg bestraft, 10 plaatsen terug op de startopstelling volgende race, daar zou ferrari van moeten profiteren vind ik
Waarom krijgt rosberg dan een straf?
Omdat hij Hamilton licht heeft geraakt?
Afbeelding
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Hij deed het zelfde als Hamilton, niet stoppen bij rood licht en dan krijg je straf. Een beetje gezeur vind ik het wel. Rood licht bij de uitgang, rood licht bij de ingang. Het is een race wedstrijd, straks krijg je ook nog file meldingen.
Powersprint
Schaal: 1:18

Bericht door Powersprint »

filemeldingen, maximumsnelheden op de baan, zebrapaden, rotondes... Ik zie het al helemaal voor me :doh: Enig positieve over die stoplichten is dat de race hierdoor zeer aangenaam werd om naar te kijken :D
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Tom_Aston-Martin

Bericht door Tom_Aston-Martin »

Powersprint schreef:filemeldingen, maximumsnelheden op de baan, zebrapaden, rotondes... Ik zie het al helemaal voor me :doh: Enig positieve over die stoplichten is dat de race hierdoor zeer aangenaam werd om naar te kijken :D
idd :P was weer een geweldig spektakel met een super overwinnaar :wink: :thump_up:
Afbeelding
jerico
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door jerico »

was een prachtige race om naar te kijken...en het rode licht was er i.v.m de safety car die eraan kwam....
Afbeelding
Wouter

Bericht door Wouter »

Super genoten van de race.
Hulde voor Kubica en BMW ! :worshippy:
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Nou zag ik zoveel commentaar op Hamilton in de shout dat ik toch even het fragment op heb gezocht. Knap stom van de jongen. Maar de oplossing is "geniaal". De oude Deutsche tactiek von: "Alsch ik het edoch nicht hale, dan neme iek maar beter meine größte tegenschtander mit." Weer een bewijs van hoe groot Hamilton is. Ik zeg zo maar een kampioenschap of 7 voor de knul. Alleen past de actie meer in de laatste alles bepalende race en niet halverwege het seizoen. Maar goed Hamilton is nog jong.

Heidfeld weet nu voor wie het team kiest. En ik krijg met de dag meer gelijk. :mrgreen: Kubica wordt, denk ik, binnen 3 jaar een keer kampioen. :worshippy:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Weer een bewijs van hoe groot Hamilton is. Ik zeg zo maar een kampioenschap of 7 voor de knul.
Je zou in het huidige kabinet moeten zitten, met je gedraai :mrgreen:

Vorig jaar Massa tot onder zijn schoenzolen affikken over het missen van het rode licht. Nu maakt de wondernegert er een nog grotere bende van , terwijl 'ie zaterdag roept hiervoor zo op zijn hoede te zijn, en wij moeten geloven dat dit een 'geniale' oplossing was :?:

Meneer is ongemerkt bijgehaald door degene die na twee races al door jezelf werd afgeschreven voor de race om de wereldtitel :dance: en de enige die al definitief lijkt afgehaakt is de man die nog minder blijkt te presteren dan Alonso vorig jaar. :clap:

Hamilton zal nodig alle zeilen moeten bijzetten om dit jaar weer tweede in de titelstrijd te worden.

Ow ja... als je toch op Tjoetjoep zit, zoek dan ook de inhaalactie van Massa even op, waarin 'ie twee man in een keer pakt (waaronder een McLaren :lol: ) Je zou spontaan die actie van Mika Pauli Hakkinen vergeten... wat een briljantie :worshippy:

EDIT:

YouTube http://www.youtube.com/watch?v=7ShCNjseCtw

:cool:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Honda.f1
Contacteer:

Bericht door Honda.f1 »

wereldactie van de toekomstig kampioen
Onderweg:

Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Jolly Club schreef:
Je zou in het huidige kabinet moeten zitten, met je gedraai :mrgreen:

Vorig jaar Massa tot onder zijn schoenzolen affikken over het missen van het rode licht. Nu maakt de wondernegert er een nog grotere bende van , terwijl 'ie zaterdag roept hiervoor zo op zijn hoede te zijn, en wij moeten geloven dat dit een 'geniale' oplossing was :?:

Meneer is ongemerkt bijgehaald door degene die na twee races al door jezelf werd afgeschreven voor de race om de wereldtitel :dance: en de enige die al definitief lijkt afgehaakt is de man die nog minder blijkt te presteren dan Alonso vorig jaar. :clap:

Hamilton zal nodig alle zeilen moeten bijzetten om dit jaar weer tweede in de titelstrijd te worden.

Ow ja... als je toch op Tjoetjoep zit, zoek dan ook de inhaalactie van Massa even op, waarin 'ie twee man in een keer pakt (waaronder een McLaren :lol: ) Je zou spontaan die actie van Mika Pauli Hakkinen vergeten... wat een briljantie :worshippy:
Is geen gedraai. Ik zeg zelf dat het knap stom is van de jongen. Het missen van het rode licht bedoel ik dan. En van het team want ze hebben vorig jaar de gevolgen gezien en laten het dit jaar gewoon gebeuren. Een gewaarschuwd mens telt voor 2 dus het is gewoon nog stommer dan Massa vorig jaar.

Ik zeg alleen dat hoe hij de fout "rechttrekt", door zijn grootste rivaal mee uit de strijd te trekken, mij doet denken aan de acties van een "groot kampioen". Die maakte er na eigen fouten er ook geen probleem van om directe concurrent uit te schakelen door zijn auto er tegen aan te zetten en zo uiteindelijk te winnen. Wat dat betreft hoort Hamilton dus bij de grote der F1. :wink:

En Massa profiteert gewoon van het feit dat de echte titelkandidaten het laten liggen of er uitgebeukt worden. Net als Kubica daar van moet profiteren want die heeft de minste wagen van de 3. Als Massa echt zo goed was als het inhalen van 2 wijd gaande wagens doet vermoeden had hij nu gewoon 1 moeten staan. Massa kan alleen kampioen worden als Hamilton en Kimi niks blijven scoren en BMW problemen krijgt.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Plaats reactie