Modelautowinkel in Roermond Patrick`s Hobbycenter

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
wally
Berichten: 20
Lid geworden op: do 30 sep 2004 04:47

Modelautowinkel in Roermond Patrick`s Hobbycenter

Bericht door wally »

In Roermond is er sinds een paar jaar een goed en ruim gesorteerd winkel met veel modelauto en bouwdozen. De eigenaar Partrick heeft zijn zaak op de Hamstraat 48 ,midden in het centrum van Roermond vlakbij de Mac Donalds.
De service is goed en vriendlijk.
Heeft ook een website http://www.patrickshobbycenter.nl :thump_up: . Ook voor onze Belgische verzamelaars is dit de moeite waard om eens naar Roermond tekomen ( 20 Km. van Maaseik) :thump_up: .
Ik heb er goede ervaring mee.
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door wally op do 15 mar 2007 22:31, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
DTM
Berichten: 477
Lid geworden op: di 09 nov 2004 19:18
Locatie: Assendelft

Bericht door DTM »

Website-adres moet zijn: http://www.patrickshobbycenter.nl
The Red Dream
Berichten: 835
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 18:34

Bericht door The Red Dream »

Ben er ook al diverse keren geweest. Wist helemaal niet, dat hij een eigen website heeft :thump_up: .

Een hele sympathieke verkoper.
Gebruikersavatar
wally
Berichten: 20
Lid geworden op: do 30 sep 2004 04:47

Bericht door wally »

DTM schreef:Website-adres moet zijn: http://www.patrickshobbycenter.nl
Is gewijzigd, thanks.
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Bericht door Powersprint »

Ik heb hier bijna al mijn modelauto's gekocht. Auto's die hij niet in de winkel heeft kan hij meestal snel bestellen. Ook heb ik eens een auto gekocht waarvan ik thuis pas zag dat er iets mis mee was ( stuk lak ervan af). Deze heb ik zonder moeite kunnen omruilen voor een ander exemplaar. Ook heeft Patrick nu mooie gezandstraalde spiegels met bijv. autologo's erop. Ook is deze winkel vind ik zeer gunstig met z'n prijzen. Niet duur vind ik. Zeker een aanrader dus :)
Gebruikersavatar
ViperArry
Berichten: 1030
Lid geworden op: ma 24 apr 2006 12:37
Locatie: omg. Arnhem

Bericht door ViperArry »

Afgelopen week heb ik een model gekocht van Patrick, alles netjes via de email geregeld en zoals het hoort ook het model thuis ontvangen.

Verpakking was erg goed, geen kans op beschadigingen.
Emailreactie kon wat sneller (Patrick gaf aan dat er wat problemen mee waren).

Volgende keer zo weer! :thump_up:
wimsky1977
Berichten: 436
Lid geworden op: wo 08 nov 2006 07:55
Schaal: 1:18
Locatie: Merelbeke
Contacteer:

verzendkosten naar belgie

Bericht door wimsky1977 »

hey, heb zojuist daar nen autoart Ford GT LM 1/18 gekocht

verzendkosten naar belgië slechts 7 euro dus aanrader!!!!!


greetzzzz

Wimsky1977
Cheetah
Banned
Berichten: 33
Lid geworden op: zo 14 jan 2007 20:35

Bericht door Cheetah »

PATRICK is echt een aardige gozer!
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Bericht door Powersprint »

Vorige week zaterdag de Ferrari F40 van Kyosho besteld, en ik kon hem vrijdag bij hem in de winkel afhalen. Thuis aangekomen bleek dat de versnellingspook er niet meer bij zat. Direct gebeld en moet morgen nog even terugbellen zodat hij de leverancier kon bereiken. Dus als het goed is krijg ik hiervoor gewoon een nieuw model. Zeer goede service dus :thump_up:

Vandaag de nieuwe F40 opgehaald en hier was niets mis mee. Dus een prima service van Patrick weer :thump_up:
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Gebruikersavatar
Tom_Aston-Martin
Berichten: 4026
Lid geworden op: do 11 okt 2007 16:20
Locatie: Assen

Re: Modelautowinkel in Roermond Patrick`s Hobbycenter

Bericht door Tom_Aston-Martin »

heb twee V8 vantages bij hem besteld van AutoArt, eentje was prima, en eentje was niet nieuw in de doos, een remklauw was kapot, de transportbandjes waren verwijderd en de zonnekleppen lagen in de achterklep, dit meot hij dus geweten hebben, ik heb m gebeld en hij deed erg nonchalant en kortaf, alsof hij me niet serieus nam, ik vind het nogal lu||lig, want 1 van die V8 vantages was voor ene kameraad van me, die heeft dan dus een kapotte, hij zei dat de enige optie was om m terug te sturen, maar dan moest ik wel zelf betalen, en dan kreeg ik geld terug (exclusief de verzendkosten) geen nette service vind ik... Want hij hoort toch gewoon in nieuwstaat te zijn als dat zo staat vermeld.. :thump_down: :thump_down:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Re: Modelautowinkel in Roermond Patrick`s Hobbycenter

Bericht door Powersprint »

Dit is toch niet zoals Patrick normaal handeld. Jammer om dit te horen :( Weet je zeker dat je Patrick aan de lijn hebt gehad, want hij is 2 weken op vakantie, en ik weet niet of hij nu al terug is. Misschien dus dat je een vervanger aan de lijn hebt gekregen?

Ik hoop voor je dat het nog goedkomt, succes ermee :thump_up:

Groetjes Arno
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Gebruikersavatar
Tom_Aston-Martin
Berichten: 4026
Lid geworden op: do 11 okt 2007 16:20
Locatie: Assen

Re: Modelautowinkel in Roermond Patrick`s Hobbycenter

Bericht door Tom_Aston-Martin »

dat zou natuurlijk ook kunnen :wink: hij klonk in ieder geval verwijfd :oops:
Afbeelding
Tinman
Berichten: 481
Lid geworden op: zo 02 mar 2008 11:44
Schaal: 1:18

Re: Modelautowinkel in Roermond Patrick`s Hobbycenter

Bericht door Tinman »

Ik heb nog nooit iets bij Patrick gekocht eigenlijk, maar ben er wel al vaker binnen gelopen. Sympathieke kerel waar je ook zo even een praatje mee kan maken.

Die gezandstraalde spiegels zijn een geweldig vaderdagcadeau :lol:

@ Tom Aston Martin

Ik denk inderdaad dat jij Patrick niet aan de lijn hebt gehad. Toen ik voor het eerst daar binnen liep zat er ook iemand anders in de zaak, vreselijke kerel was dat.
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Re: Modelautowinkel in Roermond Patrick`s Hobbycenter

Bericht door Powersprint »

@ Tom, dat zal dan denk ik een ietwat oudere meneer zijn geweest. Deze stond eerst samen met Patrick in een muziekwinkel (Disco Limburg). Van daaruit verkocht hij muziek, en Patrick modelauto's. Sinds een aantal jaren heeft Patrick z'n eigen zaak, omdat die oudere meneer met pensioen is gegaan. Maar als Patrick zo nu en dan eens vakantie heeft valt hij nog wel eens in. Dus dan zou ik over 'n weekje ofzo nog eens terugbellen. Hopelijk kom je dan wel tot een oplossing :thump_up:
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Gebruikersavatar
Tom_Aston-Martin
Berichten: 4026
Lid geworden op: do 11 okt 2007 16:20
Locatie: Assen

Re: Modelautowinkel in Roermond Patrick`s Hobbycenter

Bericht door Tom_Aston-Martin »

zal ik doen! Bedankt voor de tips!
Afbeelding
Plaats reactie