BBR 1:18 Discussie-topic
BBR 1:18 Discussie-topic
Heeft iemand 1:18 modellen van BBR staan toevallig?
Ik zag net op een site een maserati MC12 staan van michael schumacher, en ik wil graag wat duidelijke foto's zien voordat ik hem ga aanschaffen. hij is nogal aan de prijzige kant
Ik zag net op een site een maserati MC12 staan van michael schumacher, en ik wil graag wat duidelijke foto's zien voordat ik hem ga aanschaffen. hij is nogal aan de prijzige kant
Onderweg:
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
- novitec grande punto
- Schaal: 1:18
Re: BBR 1:18
een vriend van mij heeft deze, het is een sealed body, ik zal eens vragen of hij er nog pics van heeft
thanx,
Ik had zelf al wat foto's gezien van een andere versie op ebay
Ik had zelf al wat foto's gezien van een andere versie op ebay
Onderweg:
- novitec grande punto
http://www.autoforum.be/attachment.php? ... 1205266338
hier heb je er al een, niet echt goede kwaliteit
kan wel niet zeggen waneer ik een paar betere foto's ga hebben
hier heb je er al een, niet echt goede kwaliteit
kan wel niet zeggen waneer ik een paar betere foto's ga hebben
- wouterspiessens
Heb zelf 2 modellen van BBR. Beiden in 1/18.
De Ferrari Enzo, en de Ferrari Enzo Schumi edition.
De MC12 dacht ik ook te kopen omwille van zijn exclusiviteit (507), maar aangezien het een sealed body is, heb ik dit gedacht maar laten vallen.
Voor de rest: BBR is een zeer goede fabrikant en biedt hoogstaande modellen. Toch vind ik dat het de kwaliteit van CMC niet kan evenaren op gebied van prijs-kwaliteit. Dit omwille van het gebruik van echt leer bij CMC modellen, en dit voor een lagere prijs dan BBR!
Als je toch de MC12 zou kopen, zo snel mogelijk foto's plaatsen, misschien dat ik mij nogwel bedenk
De Ferrari Enzo, en de Ferrari Enzo Schumi edition.
De MC12 dacht ik ook te kopen omwille van zijn exclusiviteit (507), maar aangezien het een sealed body is, heb ik dit gedacht maar laten vallen.
Voor de rest: BBR is een zeer goede fabrikant en biedt hoogstaande modellen. Toch vind ik dat het de kwaliteit van CMC niet kan evenaren op gebied van prijs-kwaliteit. Dit omwille van het gebruik van echt leer bij CMC modellen, en dit voor een lagere prijs dan BBR!
Als je toch de MC12 zou kopen, zo snel mogelijk foto's plaatsen, misschien dat ik mij nogwel bedenk

=> Website coming soon.
Toen ik de eerste foto's van de BBR MC12 zag, wilde ik deze ook hebben. Op zoek gegaan en toen ontdekt dat ie sealed is.
Voor dit geld vind ik dat eerlijk gezegd een schande
Ook erg vreemd als je het met de goedkopere en niet sealed Enzo of 375 plus vergelijkt (laatste heb ik zelf)
Bij mij komt ie er dus zeker niet meer.
Voor dit geld vind ik dat eerlijk gezegd een schande

- wouterspiessens
Mja, dit dacht ik ook, totdak ik daarnet er foto's van zag + de exclusiviteit..rpi schreef:Toen ik de eerste foto's van de BBR MC12 zag, wilde ik deze ook hebben. Op zoek gegaan en toen ontdekt dat ie sealed is.
Voor dit geld vind ik dat eerlijk gezegd een schandeOok erg vreemd als je het met de goedkopere en niet sealed Enzo of 375 plus vergelijkt (laatste heb ik zelf)
Heb ik hem gelijk maar besteld.. Het is de 2004 Fiorano editie (volledig matzwart)
Van zodra ik hem ontvangen heb, zal ik foto's posten.
=> Website coming soon.
Ben benieuwd naar je foto's. 

- wouterspiessens
Aanschouw zerpi schreef:Ben benieuwd naar je foto's.

Net gearriveerd!

MC 12 Fiorano:

=> Website coming soon.
T****G wat vet, maar die velgen zien er een beetje gaar uit vind ik
Onderweg:
- wouterspiessens
Daar denk ik dat je je vergist, velgen/remklauwen zien er echt goed uit; zal proberen straks of morgen er een specifieker foto van te nemen!Honda.f1 schreef:T****G wat vet, maar die velgen zien er een beetje gaar uit vind ik
=> Website coming soon.
Op de 1 na laatste foto zien ze er een beetje plasticachtig uit vind ik. Kan door de foto komen of door mijn beeldschermwouterspiessens schreef:Daar denk ik dat je je vergist, velgen/remklauwen zien er echt goed uit; zal proberen straks of morgen er een specifieker foto van te nemen!Honda.f1 schreef:T****G wat vet, maar die velgen zien er een beetje gaar uit vind ik
Onderweg:
- Tom_Aston-Martin
Dan stem ik op je beeldscherm.Honda.f1 schreef:Op de 1 na laatste foto zien ze er een beetje plasticachtig uit vind ik. Kan door de foto komen of door mijn beeldschermwouterspiessens schreef: Daar denk ik dat je je vergist, velgen/remklauwen zien er echt goed uit; zal proberen straks of morgen er een specifieker foto van te nemen!

- wouterspiessens
Deze indruk heb ik toch niet hoor.. zal misschien door de foto's komen. Daarom:Tom_Aston-Martin schreef:prachtige auto die BBR MC12, maar idd, de velgen zien er een beetje plastic achtig uit
Hieronder nog enkele foto's:
VOORWIEL:

ACHTERWIEL:

GEHEEL IN KAST:

=> Website coming soon.