Heb via eBay ook een model bij deze internetwinkel besteld. Heb het geld overgemaakt, na een paar dagen netjes een bevestiging ontvangen en na ruim een week is 't model afgeleverd. Verliep allemaal prima, totdat ik het pakket open maakte... Het model was van de basis afgebroken, de schroef waarmee het model gemonteerd was op de basis was krom gebogen en het Mercedes teken voor op de auto was platgedrukt

.
Heb het Mercedes teken nog recht kunnen buigen en het afgebroken stukje plastic terug kunnen plakken aan de auto, maar de basis is nog altijd kapot. Bij nadere inspectie kun je zelfs zien dat 1 van de 2 zwarte pinnen die altijd op de Minichamps-basissen aanwezig zijn, is afgeknipt met een tang

.
Ik heb een mailtje gestuurd of ze hier een verklaring voor hebben, ben benieuwd...
Edit: Ze bieden mij exact dezelfde oplossing als fobie. Heb ze terug gestuurd dat ik d'r geen zin in heb om voor hun fouten te betalen en dat ze me terug kunnen mailen als ze een normale oplossing hebben. Doen ze dat niet, dan geef ik ze negatieve feedback... (is 't enigste wat ik dan nog kan doen

)