hardstikke bedankt voor de toffe reacties geeft er veel inspiratie
en nee niet wachten met spuiten

en was geen primer ik had geen zwart en wilde gewoon verf erop zien
nu het volgende :
ik heb een klein model van een hotrod bij de pc staan van hot wheels en deze trok mij over de streep ....
ik wil geen echte rat rod maar ook niet een showqueen dus ik ga voor de vintage look , dit betekend wel erg strak en netjes maar niet perfect hij moet eruit zien alsof hij gewoon echt rijd ..
ik heb zelfs op de body een stuk of 3 onregelmatigheden gemaakt (kleine stukjes waar het net niet perfect is) zodat het er een beetje ouder uitziet , het is een gok maar die wil ik wel wagen
dus ik ben gegaan voor satin black , net geen matt zwart maar ook geen diepe glans eigenlijke r net tussenin...
alles is nu net gespoten en eerst glom het heel erg maar droogde perfect op in precies de paint die ik wilde..
ook het advies opgevolgd om gamma silvergrijs te halen wat net chroom moet lijken ....en.....damn wat dik ik heb de brace die tussen grille en body zit lekker geschuurd en de gietnaden weggeschuurd en toen in die lak gezet ... veel mooier als dat hoog chroom zeg !!!!!
ook details op het blok afgeplakt en gespoten met die verf..
ik wil de velgen rood gaan spuiten maar daar moet ik dan nog lak voor halen ikd enk aan satin rood en dan een beetje donkere tint
misschien ga ik zelfs nog wat lichtelijk weatheren eraan voor een realistische look
ook alle kleine onderdelen als wielophanging e.d zijn gespoten dus het gaat aardig rap nu
de foto's :
het idee vd look die het word (een hotwheels rodje)
net gespoten en nog een dikke glans natuurlijk
uiteindelijk zo opgedroogd
de brace tegenover het zwart
het blok wat al erg is opgeknapt en later nog veel meer detail krijgt als flexibele slang naar de radiator en draden , vooral de riem lijkt nu net echt was eerst een geheel zonder profiel
radiateur welke ook nog detail krijgt en de fan word echt matt zwart wat net dat verschil zal geven kwa tint