VITRINEX

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
hoppe
Berichten: 13
Lid geworden op: za 28 aug 2004 23:59

Re: VITRINEX

Bericht door hoppe »

Voor mij geen aanrader.Verder een aardige vent met een vlotte babbel die bijna niks voor je modellen geeft.Verder modellen tegen een nieuw prijs die bij anderen goedkoper zijn.
Gebruikersavatar
crazyrichard
Berichten: 324
Lid geworden op: zo 31 aug 2008 10:53
Locatie: ridderkerk

Re: VITRINEX

Bericht door crazyrichard »

toevallig net wat besteld hier :P
een mercedes clk dtm 2000

omdat mijn koplampen kapot zijn van het ombouw model waar ik meebezig ben (topic in tunigombouw)

gloednieuw incl. verzenden 30 euro
tsja lijkt me niet te gek (?)

alleen wat onderdelen nodig ervoor maar dan is mijn zoontje ook blij die mag met de rest spelen :dance:
Afbeelding
Gebruikersavatar
El_jugador
Berichten: 204
Lid geworden op: za 05 mei 2007 07:13
Contacteer:

Re: VITRINEX

Bericht door El_jugador »

Alleen maar goede ervaring. Discussie over duur of te laag.. dat hou je altijd in de handel... of het nou gaat om een pak melk of een nieuwe auto het is altijd wel ergens anders goedkoper.

Heb mijn McLaren F1 Harrods er ook vandaan terwijl hij op ebay voor meer dan 200.- wordt aangeboden...
Foto's en compleet overzicht op mijn Weblog
Gebruikersavatar
Lexusfreak
Berichten: 1245
Lid geworden op: wo 24 aug 2005 22:06

Re: VITRINEX

Bericht door Lexusfreak »

Bij hem kon ik laatst een E90 BMW kopen 1:18 Kyosho wit, kost bij hem 60,- ex...

dan komt er nog verzendkosten bij van 6,20,-...als ik hem nieuw kocht was ik 65 incl kwijt
Gebruikersavatar
Nemo
Berichten: 105
Lid geworden op: di 04 apr 2006 10:23
Locatie: Hellevoetsluis

Re: VITRINEX

Bericht door Nemo »

Ik heb de afgelopen twee jaar regelmatig wat bij Gjalt vandaan gehaald. En ik moet zeggen, supersnelle service en goede prijzen. Nou komt het denk ik omdat ik vooral Exoto en CMC verzameln en daarmee is hij erg schappelijk. Heb ooit een Exoto Sauber C9 over kunnen nemen voor 100 eurie! Dat is toch geen geld, terwijl er op ebay makkelijk het dubbele gevraagd wordt.

Al met al ben ik heel tevreden met deze handelaar. Hij heeft enorm veel staan, en vaak ook zeldzame(re) modellen. Dat is toch vaak een mailtje waard als je het mij vraagt!

Mvgr, NEMO :cool:

P.S: binnenkort kom ik met een MEGA-update... de laatste drie á vier weken namelijk eens tuk of 7 Exoto en CMC modellen erbij!
Current collection: 31 models. Latest addition: Exoto Tyrrell 003, Exoto Lotus 72D, Exoto Porsche 935 Turbo, Exoto Porsche 917-30.
Coming soon: CMC Ferrari Dino 156 "Sharknose" #2 I hope...
Gebruikersavatar
thebulldog
Berichten: 271
Lid geworden op: wo 11 apr 2007 17:12
Locatie: Rotterdam

Re: VITRINEX

Bericht door thebulldog »

Ik vind deze man erg aan de prijs, modellen die nog gewoon te koop zijn verkoopt hij voor meer dan de nieuwprijs :S :thump_down: Zijn emails zijn wel altijd snel en netjes uitleg en info over een model opvragen altijd zonder problemen :thump_up: .
Gebruikersavatar
crazyrichard
Berichten: 324
Lid geworden op: zo 31 aug 2008 10:53
Locatie: ridderkerk

Re: VITRINEX

Bericht door crazyrichard »

ik had hem razendsnel binnen
enne prijzen kun je over onderhandelen toch ????
heb ik niet gedaan in dit geval maar ja was al niet duur maar toch.....
Afbeelding
Gebruikersavatar
FordMustangGT
Berichten: 5091
Lid geworden op: di 13 feb 2007 20:00
Schaal: 1:18
Locatie: Hoogeveen

Re: VITRINEX

Bericht door FordMustangGT »

Gisteren 6 politieauto's bij hem gekocht. Gelijk geregeld en zo en hij zou ze op de post doen. Wordt ik tegen de avond gebeld of ze de auto's ook mogen komen brengen, omdat ze bang waren dat bij het verzenden antenne's of zoeklampjes zouden afbreken(ze hadden geen dozen meer). Dik 70 kilometer rijden (enkele reis)! Dus dat was pas echt service! :worshippy:
Afbeelding
Gebruikersavatar
stuttgarter
Berichten: 8
Lid geworden op: do 28 aug 2008 17:49

Re: VITRINEX

Bericht door stuttgarter »

Ik moet het ook even opnemen voor Gjalt: uitstekende en razendsnelle service, mooi assortiment en alles in prima staat. Hij is welliswaar niet heel goedkoop (en soms zelfs gewoon duur), maar als ze het elders niet hebben, dan mag hij er voor mij ook wat voor vragen. En bovendien: als ik iets ergens anders goedkoper kan vinden, dan koop ik het daar toch gewoon.
Racing is life! Anything that happens before or after is just waiting...
ankie
Berichten: 3
Lid geworden op: za 03 jan 2009 22:58

Re: VITRINEX

Bericht door ankie »

Aardige man met een goede en beleefde service en redlijke prijzen.

Echter vind ik dat zijn handelswijze wat vraagtekens heeft. Hij pikt alle krenten uit de pap. Telkens een verzamelaar stopt met verzamelen en ik daar graag één model van wil kopen. Is die Gjalt(vitrinex) me weer voor blijkt later. De volgende dag staan ze weer op internet onder zijn naam met een dikke winst erop voor diezelfde auto. Ook koopt hij aanbiedingen van winkels en verkoopt hij ze voor meer. Niks illegaals dus maar niet mijn stijl. Misschien hooguit valse concurrentie voor winkels en of verzamelaars die van intenet willen profiteren.
wimsky1977
Berichten: 436
Lid geworden op: wo 08 nov 2006 07:55
Schaal: 1:18
Locatie: Merelbeke
Contacteer:

Re: VITRINEX

Bericht door wimsky1977 »

heb al veel gekocht via Houten dan of Marktplaats;geen probleem mee, enkel auto's zonder OVP mogen beter verpakt worden. Is supervriendelijk en snelle service ook
naar belgie, enige wat ik ook al gehad heb dat model zogezegd in perfecte staat en er kilo's stof opliggen of kleine decal schade is....

Maar krijgt toch 9/10 hoor.
greetzzzzz!
wimsky e-rider into the future!!!
Gebruikersavatar
Tom_Aston-Martin
Berichten: 4026
Lid geworden op: do 11 okt 2007 16:20
Locatie: Assen

Re: VITRINEX

Bericht door Tom_Aston-Martin »

wimsky1977 schreef:heb al veel gekocht via Houten dan of Marktplaats;geen probleem mee, enkel auto's zonder OVP mogen beter verpakt worden. Is supervriendelijk en snelle service ook
naar belgie, enige wat ik ook al gehad heb dat model zogezegd in perfecte staat en er kilo's stof opliggen of kleine decal schade is....

Maar krijgt toch 9/10 hoor.
Klopt, daarin is Gjalt heel makkelijk (in mijn ogen) Hij zegt namelijk, als ik een model koop, en de verkoper zegt dat hij is nieuwstaat is, geloof ik 'm en verkoop ik 'm ook zo... :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Fruitcake
Berichten: 777
Lid geworden op: di 11 mar 2008 14:06
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: VITRINEX

Bericht door Fruitcake »

dat vind ik wel een beetje een rare manier.. :eh:
Gebruikersavatar
Tom_Aston-Martin
Berichten: 4026
Lid geworden op: do 11 okt 2007 16:20
Locatie: Assen

Re: VITRINEX

Bericht door Tom_Aston-Martin »

Klopt, staat er ook: "Daarin is Gjalt heel makkelijk (in mijn ogen)" :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
marco71
Berichten: 1111
Lid geworden op: za 10 jan 2009 00:11
Locatie: rotterdam ( HOOGVLIET )

Re: VITRINEX

Bericht door marco71 »

ik vind gjalt een top verkoper
ik heb al div auto bij hem ingruild en 1 op 1 geruild voor andere wagens
top service en ben al div malen van uit rotterdam naar garijp gereden
heeft zelf ook een zeer unieke zwarte verzameling staan
een top verkoper samen met zijn zoon jordy
en wat de prijs betreft als je het teduur vind ga je het gewoon ergens anders kopen doe je met de gewone boodschapen ook
:dance: :dance: :dance:
Afbeelding
sport and supercars forever
Plaats reactie