Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gisteren en vandaag weer modellen binnen gehad. Het is nog een aansluiting op mijn laatste artikel van de BMW special. Maar de beste man van wie ik deze M635CSI over heb genomen, bleek er nog 1 onverkochte in het wit te hebben. Kon het niet laten staan, dus deze is ook onderweg. Nu heb ik hem in Delphin Grey met shadow-line...waanzinnig model. Dit model is erg zwaar en heel mooi gedetailleerd. Ben er zeer van onder de indruk, ook al is deze al zeer lange tijd leverbaar, alleen in deze kleur iets lastiger te vinden...nu vast de pics en de volgende keer de witte
En deze 2 zijn vandaag binnen gekomen....met stickers...maar deze zijn er al af, dat een volgende keer...
Nieuw: BBR Ferrari Enzo -black-
MUSTHAVES voor 2011: Bugatti Veyron Sang Noir-black
Heb hem in het ivoorwit met dezelfde velgen, en idd het aparaat is loeizwaar,
Model stamt nog uit de tijd dat er echt materiaal gebruikt werd, Tegenwoordig wegen de modellen nog
niet de helft.
Die Porsches zijn ook supergaaf,
Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Inderdaad een mooie kleur voor straatracer 635 CSi.
Ik heb burgerkleuren: Donkerblauw M, Groen gewoon en Brons gewoon allen mét chroompakket.
Ben benieuwd naar de Witte M. Ik zag laatst een witte CSi met moderne velgen rijden in Purmerend volgens mij als ik het me nog goed herinner. Ik vond het een heel mooie en het was er een vd 1e serie.
Mooie update , vooral de moeilijk te vinden 6serie in shadow line uitvoering.
Heb hem hier ook staan en hij is mooier dan de gewone 6 en de "M" versie's.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Zoals al aangekondigd, alleen nu pas tijd gehad om hem te posten. Weer een BMW toegevoegd bij de BMW club. Ditmaal een Alpine witte M635CSi in dealer verpakking. Heb nog tussen al mijn folders nog een schitterende folder van de BMW Motorsport afdeling gevonden. Hier een foto indruk en ook samen met de M6 (waarom hebben ze hem alleen in US zo genoemd?) met shadowline...
De 1:18 heeft hetzelfde nummerplaat...
Met en zonder chroom...
Hier te zien, de witte heeft wel de M-schildjes voor en achter...
Dat was het weer. Tenslotte nog dit, heb net via MP een McLaren F1 gekocht van UT. Wat blijkt, Minichamps heeft weer een McLaren (zwart met.) gepland... (En overigens nog heel...heel veel andere modellen en kleur (veel zwart, yes..)varianten)
Foto van internet:
Nieuw: BBR Ferrari Enzo -black-
MUSTHAVES voor 2011: Bugatti Veyron Sang Noir-black
Is idd dezelfde livery als ikzelf heb, vind het een machtig kleurtje.
Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533