Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Volgens mij is zo'n persoonlijk bezoek wél de kroon op je werk Paul.
En ben niet jalours.
Kun je niet eens heel subtiel "polsen" of je niet eens een keertje ergens een rondje mag meerijden.......
Dank voor jullie fantastische reacties op het bezoek van Jan Lammers in huize Beijersbergen...
Jan is echt een zeer toffe jongen. Hij is altijd geinteresseerd in iemands verhaal en neemt (als hij de tijd krijgt) alle tijd om iemand te woord te staan.
Graag ziet hij een "balans", geen gekke toestanden of belevenissen met fans. Buiten dat hij het zeer waardeerd dat ik zijn cariere op deze wijze vastleg vind hij het leuke achter het geheel dat ik graag auto's bouw en hem als thema heb genomen. Zo ziet Jan dat.
Hij heeft zelf in zijn vrije tijd toen hij voor Toyota reed in Japan aan modelbouw gedaan. Jan is gek met autoracebanen en bouwde zijn eigen scalectric wagens in de 1:32 schaal.
Als ik zo naar hem zit te luisteren merk je dat Jan een "wijs" man is met veel levens ervaring, zijn uitspraken hebben altijd een diepgang maar rijkelijk gevuld met een goede humor.
En een andere kant van het verhaal is Jan als vader. Hij is hartstikke gek met zijn zoontje René.
Zoals op de foto te zien is dat zijn nieuwe hobby.
Ja mannen, ik zie zijn bezoeken als een kroon op mijn werk.
Maar ik ben er nog niet, ik heb er nog wel een 30 te gaan en hoop volgend jaar de 200 te behalen.
Als alles goed gaat dan ga ik volgende week naar Jan toe om in een stel plakboeken te pluizen om wat oneffenheden weg te halen en of ik nog wat nieuws kan vinden om na te bouwen.
Ik houdt jullie zoals altijd goed op de hoogte, geen zorg.
Groetjes Paul, alias Pabloprimera.... (alhoewel ik nu Volvo C30 rijdt...grin)
http://WWW.PAOL.NL VOOR DE COLLECTIE VAN DE DOOR JAN LAMMERS BEREDEN WAGENS IN DE SCHAAL 1:43
Mooi verhaal
En nogmaals, ik vind het super van jan dat hij zovele tijd vrij maakt voor z'n fans, en helemala mooi om eens een daar bij jan langs te gaan om (hopelijk voor u) nog meer "Jan Lammerts-auto's" te kunnen maken!
Erg vet dat Jan Lammers de tijd neemt om bij jouw collectie te bewonderen! In het nieuwe GTO tijdschrift staat nog een kort artikel (1 pag.) over hem op pag. 61, wellicht interessant (ondanks dat je alle feiten waarschijnlijk al kent ) ?