Hightech en Omen figures gezocht!

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Hightech en Omen figures gezocht!

Bericht door Peter Parker »

Onderstaande figuurtjes van wit metaal heb ik gevonden van high tech, ze zijn in schaal 1-43, maar ik wil er graag meer. Nu heeft Omen een serie en Hightech ook. Weet iemand een winkel in Nederland of wil iemand van zijn modelletjes af.

Afbeelding
Gebruikersavatar
DeProfessor
Berichten: 109
Lid geworden op: do 09 okt 2003 14:27
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door DeProfessor »

Ik weet dat http://www.modelcarparts.com een heleboel Omen figuurtjes heeft, misschien heb je daar wat aan. (directe link: http://www.modelcarparts.com/main.php?page=artikelen&Cat2=Omen%20Miniatures)
Gebruikersavatar
droomautoos
Berichten: 856
Lid geworden op: di 07 okt 2003 22:21
Locatie: Schijndel
Contacteer:

Bericht door droomautoos »

http://www.hightechmodell.de/

Heeft een hele serie figuren in hun progamma, helaas staan er geen afbeeldingen online, ik heb er wel een catalogus van liggen :D
Gebruikersavatar
Ferrari-models
Berichten: 46
Lid geworden op: di 10 mar 2009 13:36

Re: Hightech en Omen figures gezocht!

Bericht door Ferrari-models »

Ik ben ook al heel lang op zoek naar figuurtjes zowel publiek, mechaniciens, piloot staande of zittend. Helaas zijn ze ofwel niet geschilderd ofwel heel lelijke gezichten :o :P
Heb zo een figuurtje Didier Pironi, als je de helmkleur niet zou zien, hij trekt er langs geen kanten op :(
Gebruikersavatar
MB 500 Sec Ronnie
Berichten: 2235
Lid geworden op: vr 29 aug 2008 13:06
Schaal: 1:6
Locatie: Ocho Rios

Re: Hightech en Omen figures gezocht!

Bericht door MB 500 Sec Ronnie »

Peter,

Iemand in Krabbedijke, die ook veel Dinky onderdelen verkoopt, verkoopt ook Omen poppetjes, zelfs een paar geschilderde in zijn bezit, maar natuurlijk ook ongeschilderde.

Succes.

Ron :thump_up:
Gebruikersavatar
Daytona69
Berichten: 1013
Lid geworden op: vr 18 mei 2007 14:46
Schaal: 1:18
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Hightech en Omen figures gezocht!

Bericht door Daytona69 »

Die man staat ook in Houten , altijd aan de kant van het snackbuffet , maar dan tegen de buitenmuur , tweede van de hoek http://www.modelcarparts.com en het bedrijf heet MK models Wel lastig zoeken op zijn site , maar er staan 486 hits bij Omen figuren
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks
Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw
Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
Gebruikersavatar
Ferrari-models
Berichten: 46
Lid geworden op: di 10 mar 2009 13:36

Re: Hightech en Omen figures gezocht!

Bericht door Ferrari-models »

:shock: 25euro voor 1 geschilderd mannetje?? Wow wel erg duur. Om een diorama te maken kan je goedkoop doen met plankje en gras en wat steentjes enzo, maar om die figuren en garagespulletjes is wel duur.
Laatst gewijzigd door Markopolo op za 14 mar 2009 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast
Gebruikersavatar
rpi
Berichten: 2395
Lid geworden op: do 01 nov 2007 21:26
Schaal: 1:18
Locatie: Willemstad

Re: Hightech en Omen figures gezocht!

Bericht door rpi »

MB 500 Sec Ronnie schreef:Peter,

Iemand in Krabbedijke, die ook veel Dinky onderdelen verkoopt, verkoopt ook Omen poppetjes, zelfs een paar geschilderde in zijn bezit, maar natuurlijk ook ongeschilderde.

Succes.

Ron :thump_up:
Ik weet niet of ie ze na 5 jaar nog steeds zoekt :shock:
Gebruikersavatar
Daytona69
Berichten: 1013
Lid geworden op: vr 18 mei 2007 14:46
Schaal: 1:18
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Hightech en Omen figures gezocht!

Bericht door Daytona69 »

Degene van het vierde bericht zoekt ze ook en dat is wel recent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ja: :ja: :ja: :ja: :ja: :ja:
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks
Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw
Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Hightech en Omen figures gezocht!

Bericht door Peter Parker »

Ik keek verbaasd naar de starter van dit topic uit 2004 :shock: , dat was ik....

ja ik heb ze daarna gevonden bij Modelcarparts, maar ik nam vaak de ongeschilderde en ging dan aan de slag. Ook Toms had er in die tijd een aantal. Geschilderd heb ik 1 kat gekocht destijds, die was nog te betalen.
Plaats reactie