De Balrog uit Lord of the Rings, een demoon die rondwaarde in de mijnen van Moria. Uiteindelijk verslagen door Gandalf. Ik speel zelf alleen de futuristische versie van Warhammer, maar is ie niet gaaf?

Hij is heel gaaf. Weta heeft er ook beelden van gemaakt, waarschijnlijk iets duurder, maar die zijn ook erg gaafPeter Parker schreef:Tijdje terug was ik in een winkeltje in Zaandam waar ik graag kwam voor mijn modellen. Hij gaat voor mij nog een mooie Lotus bouwen, waar ik heel geduldig al 3 jaar op wacht. Maar ik maak graag een babbeltje en zag zijn nieuwe lijn verf en kwam zo op de hobby van mijn zoon en mij, namelijk Warhammer. Nou zei hij, ik kreeg een proefpakket en die wilde hij me wel verkopen. Voor 5 euro ging ik weg met een aantal dozen bouwpakketjes van Warhammer, waaronder deze;
De Balrog uit Lord of the Rings, een demoon die rondwaarde in de mijnen van Moria. Uiteindelijk verslagen door Gandalf. Ik speel zelf alleen de futuristische versie van Warhammer, maar is ie niet gaaf?
Ja helemaal. Ik heb voor het eerst alle regels toegepast die er zijn. De naden wegwerken en opbouwen met een onderlaag en daarna het vuur opbouwen.Silverarrow schreef:Mooie figuur, heb je deze helemaal zelf in elkaar gezet & geverfd? Respect!
Dat wil ik zienPeter Parker schreef:Ja Bert daar heb je een punt, zal er wielen onder zetten
Ik ook!!Marc540i schreef:Dat wil ik zienPeter Parker schreef:Ja Bert daar heb je een punt, zal er wielen onder zetten![]()
![]()
Grtz Marc.