Kiwi's Corvette's > 1:6 GMP Stingray <

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Re: Kiwi's Corvette's

Bericht door 1:18 24/7 »

Kijk, dat mag ik graag zien! :drool: Mooie collectie en welkom! :worshippy: :thump_up:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Smokey

Bericht door Smokey »

ziet er goed uit dit model!!!!

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Schumi28
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Zeer leuke verzameling van corvette's Kiwi :worshippy: :thump_up:
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
Wieldop

Bericht door Wieldop »

Haa, Corvettes, dat kan nooit mis zijn. Je hebt al een mooie start, dikke Amerikanen! :thump_up: :worshippy:

Trouwens: ook welkom hier. In mijn klas sta ik ook bekend als kiwi-jongen, omdat ik altijd een kiwi eet. :mrgreen:

Grtz,

Geertt.
Afbeelding
Kiwi

Bericht door Kiwi »

Wieldop schreef:Haa, Corvettes, dat kan nooit mis zijn. Je hebt al een mooie start, dikke Amerikanen! :thump_up: :worshippy:

Trouwens: ook welkom hier. In mijn klas sta ik ook bekend als kiwi-jongen, omdat ik altijd een kiwi eet. :mrgreen:

Grtz,

Geertt.
Dat van mij heeft weinig met de harige vrucht te maken. Ik ben fan van de kiwi-bird: een klein nieuw-zeelands loopvogeltje. :worshippy:
(vanzelfsprekend heb ik daar ook wat (pluche) modellen van)
Afbeelding
coolpappa04

Bericht door coolpappa04 »

mooie modellen heb je daar waar er een paar ook in mijn kast voorkomen!
de mako-shark is uitgebracht van ut-models en autoart,van ertl dat wist ik niet :doh:
Afbeelding
Jaap
Contacteer:

Bericht door Jaap »

welkom, mooi verzameling zie ik hier :cool: met je dikke Vette's :thump_up:
Kiwi

Bericht door Kiwi »

Nog een paar detailfoto's:

Als eerste de UT Pace Car
Afbeelding

Velg met remschijf en klauw, doet niet veel onder voor de Autoart.
Helaas http://img211.imageshack.us/img211/2964/p7100222.jpg bestaat niet!
En binnenin, niet spannend maar wel strak en gestoffeerd
Afbeelding

De Specter Werkes achterlichten. Deze sticker zit er erg netjes op, maar het logo op de motorkap is iets scheef en begint al los te laten. Vind ik, zelfs voor een Maisto niet kunnen.
Afbeelding

Het interieur, erg veel kleuraccenten, maar naar mijn idee te ruw gemaakte middenconsole. Geen stoffering.
Afbeelding

De C5-R krachtbron
Afbeelding

En het minimalistische interieur
Afbeelding

Ikzelf vind het altijd wel interessant om de bouw en invulling van verschillende fabrikanten op hetzelfde model te zien.
Want je ziet de Autoart voor 80euro en de Maisto voor 30euro..maar hoeveel verschillen ze echt?
Eigenlijk wou ik hiervoor de afwerking onder de motorkap vergelijken, maar mijn Z06 Specter Werkes heeft een ander (afgewerkt) motorblok.

Autoart:Veel verschillende onderdelen krijgen een eigen kleur, waardoor het echt individuele onderdelen lijken.
Afbeelding

UT-Models: Minder losse onderdelen gebruikt, soms zijn het meerdere onderdelen in 1 blok, die dan door een likje verf moeten opvallen.
Afbeelding

Maisto: Wereld van verschil. Veel minder onderdelen en ook in 1 kleur. De wielen kunnen onafhankelijk veren, en daar is de wielophanging dus voor aangepast. Ook valt het gebruik van meer glimmende onderdelen op.
Afbeelding

Tenslotte had ik ook nog een vraagje. Ik las dat de Manta Ray bij Tom's voor 70 euro te koop is. Er staat alleen geen leveringsindicatie bij (het stoplicht systeem die ze gebruiken voor andere modellen is daar compleet weggelaten). Houd dit in dat hij niet meer leverbaar is?
Afbeelding
Ferrarifan
Contacteer:

Bericht door Ferrarifan »

Prachtige details laat je zien, mooie foto's :D

Gr.

Ferdi
1:18 24/7

Bericht door 1:18 24/7 »

UT models is over gegaan in AutoArt, dus hele oude AutoArten lijken heel veel op UT's. Heb zelf de C5 Z06 comm. ed. van AA en die is echt stukken fijner gedetailleerd dan de normale C5 Z06 van AA...

Over de Manta Ray: gewoon ff mailen, dan weet je het zeker, kan me niet voorstellen dat ie die op voorraad heeft, model gaat al een tijdje mee.
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
exit
Contacteer:

Bericht door exit »

niet meer leverbaar worden ze normaal uit de lijst verwijderd en komen ze in de 'uitverkochte' lijst te staan dus normaal zouden die er nog moeten zijn.
The exit is here or @ http://www.samexit.be
Teller: +69x x 1/18 - 6 x 1/12 - +100 x 1/43
Kiwi

Bericht door Kiwi »

Kan mij ook niet voorstellen dat de Manta Ray er nog is, want hij gaat op marktplaats en ebay weg voor 130+ euro.
Maarja, hij staat niet in de 'niet meer leverbaar' lijst, en hij is ook bij andere online shops te vinden (alleen dan 85 euro)
Afbeelding
Kiwi

Bericht door Kiwi »

Update

Mailtje gestuurd naar Tom's, en heel snel al reactie terug. Het model is nog in bestelling maar dit kan nog erg lang duren: dit jaar zal het zeer waarschijnlijk niet meer worden. :(
Afbeelding
Kiwi

Bericht door Kiwi »

Waar anderen updates geven van 'ik heb er 2 modellen bij'...doe ik het eens anders.
De grote leegloop is begonnen..

Gisteren is de ERTL Pontiac GTO '69 (no box) voor 17,50 euro vertrokken.
Als het goed is vertrekken vanavond de Shelby GT500kr (no box) en de Chevrolet Chevelle (no box) '71 voor 35,00 euro samen.
En er komt net mail binnen dat de Pontiac GTO '65 (no box) ook weg gaat, deze voor 14,00euro.

De prijzen herinneren mij er aan om in vervolg wél de dozen te bewaren. :roll:

Het geld wordt ingezameld voor een goed doel, namelijk meer corvette's :wink:
Eigenlijk wil ik de Manta Ray van Autoart wel hebben, maar deze zijn nieuw niet meer aan te komen (ik bekijk ook alle duitse en belgische sites).
Slechts een enkeling verkoopt zijn 2e handse voor 100+ euro. Voor dat geld kun je ook 2-4 andere auto's kopen.
Ik heb in ieder geval een winkel gevonden die de Maisto C6 coupé in het zwart verkoopt..ik denk dat ik daar morgen eerst even naar toe ga.

Mocht iemand nog een tip hebben voor de Manta Ray of zijn eigen willen verkopen, dan hoor ik het graag :D
Afbeelding
exit
Contacteer:

Bericht door exit »

moeilijk te vinden blijkbaar (of relatief duur)
zien of ik er eens tegen kom ...
Laatst gewijzigd door Ricardo op wo 15 jul 2009 22:45, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Graag even via PB (spam)
The exit is here or @ http://www.samexit.be
Teller: +69x x 1/18 - 6 x 1/12 - +100 x 1/43
Plaats reactie