Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
tis vakantie dus zelfs kuifje pakt de sleephut
blijf dat soort modellen altijd erg amusant vinden om naar te kijken en ben dus ook blij dat anderen het verzamelen zodat ik mee kan genieten
greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
117ayrton schreef:vandaag ook nog 3 nieuwe michel vaillant wagens binnen gekregen
Zien er zeer goed uit
De interesse groeit met de minuut.
Heb hier de volledige stripreeks liggen en dit zou een leuke aanvulling zijn.
Alleen weet ik niet hoe er aan te geraken.
Hoe doe jij het?
Is het aangeraden ze rechtstreeks te bestellen via Altaya en thuis te laten bezorgen?
117ayrton schreef:vandaag ook nog 3 nieuwe michel vaillant wagens binnen gekregen
Zien er zeer goed uit
De interesse groeit met de minuut.
Heb hier de volledige stripreeks liggen en dit zou een leuke aanvulling zijn.
Alleen weet ik niet hoe er aan te geraken.
Hoe doe jij het?
Is het aangeraden ze rechtstreeks te bestellen via Altaya en thuis te laten bezorgen?
Dave
ik koop ze via een fransman waar ik een akkoord mee heb gesloten ,of je ze via Altaya zelf kunt kopen weet ik niet.
Heb eens goed op de site van Altaya gekeken en info gevraagd voor een abonnement in België.
Afwachten voor hun antwoord.
Zag ook dat er nog een modelletje mankeert in je collectie:
nr.10 Vaillante F1 1982 Turbo (300km/h door Parijs)
Toch eens een hartig woordje doen met die Fransoos