Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
kaigee schreef: die ferrari, vanwaar heb je die???
willlllleeeeen ikke die oooookkk
Deze kwam vorige week op marktplaats voorbij, vond hem zo ontzettend mooi dat ik hem gekocht heb.
De bouwer van deze modellen zit volgens mij in midden- of noord limburg.
Heeft normaal ook een eigen stand op diverse autoshows. ( oa Essen )
Heb hem trouwens niet van de bouwer gekocht maar van een prive persoon.
Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
op die 935 ben ik echt jaloers mark wat een geweldige wagen is dit toch,staat op nr 1 van mijn verlanglijstje maar spijtig genoeg wat te duur voor mij prachtige update
Vrijdag de nieuwe Z4 cabrio 2009 (Kyosho) met inklapbare hardtop opgehaald bij de BMW dealer,
en zaterdagmiddag even langs Arm*nd geweest in Sittard om de Z4 Red Bull (AutoArt) op te halen.
's-avonds even wat plaatjes getrokken, heb even van alles wat bij elkaar gezet.
Kijk en geniet !!
De Z4 Red Bull,
Grtz arc.
Laatst gewijzigd door Marc540i op za 30 okt 2010 00:25, 5 keer totaal gewijzigd.
Red Bull livery is altijd gaaf om te zien, de nieuwe Z4 is er een stuk op vooruit gegaan ten opzichte van het vorige model, maar ben er nog niet echt een grote fan van.
Mooie BMW's en volgens mij ben ik je dan tegen gekomen bij Armand in Sittard heb de rebull Z4 ook en een M635CSI gekocht
Oh was jij dat (blauw shirt aan als ik mij niet vergis), en je vroeg me nog of ik ook BMW's verzamelde.
Waarop ik antwoorde, "bijna alleen maar BMW's".
Had dat dan gezegd kerel, dan hadden we nog even een babbel kunnen maken, nee maar zonder gekheid,
misschien een volgende keer dat we mekaar dan daar tegenkomen en dan kunnen we even bijkletsen.
Dan was die zwarte 3 serie beslist van jou die voor de deur stond. (mooie wagen trouwens).
Grtz Marc.
Porsche schreef:Mooie aanwinst
Prachtige beemercollectie
Ben jouw misschien ook al eens tegen het lijf gelopen bij Arm
Ja, Porsche wie weet.
Kom er normaal zo 1 tot 2 keer in de maand.
Zullen we afspreken dat als je naar Arm*and gaat een plaatje op je jas doet met je forumnaam.
Grtz Marc.