Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
De inlogknop blijft steeds op "inloggen " staan, ik kan wel inloggen, maar niet meer uitloggen. Vroeger als je ingelogd was dan veranderde de knop in "uitloggen" nu dus niet meer!
Frans schreef:De inlogknop blijft steeds op "inloggen " staan, ik kan wel inloggen, maar niet meer uitloggen. Vroeger als je ingelogd was dan veranderde de knop in "uitloggen" nu dus niet meer!
Dit probleem is bekend en er wordt gewerkt aan een oplossing
kwiebje schreef:error die ik gegeven heb is inmiddels ook weer verdwenen.
Als ik iets moet aanpassen doe ik dat door een bestand te wijzigen, dan moet ik het originele verwijderen en de gewijzigde uploaden. Er mist dus voor een korte tijd een bestand, dat kan die foutmelding zijn geweest.
Ben ik nu de enige die al enkele dagen boven elke pagina de volgende foutmeldingen krijgt?
Warning: init_userprefs(./language/lang_english/lang_calendar.php): failed to open stream: No such file or directory in /var/www/html/modelcars/forum/includes/functions.php on line 274
Warning: init_userprefs(): Failed opening './language/lang_english/lang_calendar.php' for inclusion (include_path='.:/php/includes:/usr/share/php') in /var/www/html/modelcars/forum/includes/functions.php on line 274
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/html/modelcars/forum/includes/functions.php:274) in /var/www/html/modelcars/forum/viewtopic.php on line 576
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/html/modelcars/forum/includes/functions.php:274) in /var/www/html/modelcars/forum/includes/page_header.php on line 707
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/html/modelcars/forum/includes/functions.php:274) in /var/www/html/modelcars/forum/includes/page_header.php on line 709
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/html/modelcars/forum/includes/functions.php:274) in /var/www/html/modelcars/forum/includes/page_header.php on line 710
Tim schreef:Op dit moment staat er een enorme balk met warnings boven de pagina( dus boven waar normaal de bovenkant van de pagina is), en gelezen posts blijven als ongelezen gemarkeerd staan.
Herman schreef:Ben ik nu de enige die al enkele dagen boven elke pagina de volgende foutmeldingen krijgt?
Warning: init_userprefs(./language/lang_english/lang_calendar.php): failed to open stream: No such file or directory in /var/www/html/modelcars/forum/includes/functions.php on line 274
Het forum functioneert verder wel...
Dat kwam door een missend bestand in de Engelse taal directory, ik werk zelf met de Nederlandse daarom was het mij niet opgevallen.
Het probleem moet nu opgelost zijn.
Sinds de sneeuwvlokjes van de afgelopen kerstperiode gesmolten zijn op het forum, kan ik mij sindsdien niet meer via de normale manier inloggen. De optie inloggen is verdwenen van het scherm. Er staan alleen nog maar de 2 haakjes. Via de optie "Log je hierin om je berichten te kunnen lezen" kan ik mij dan wel inloggen. Het moet dan via de omweg om eerst naar mijn berichten te gaan. Indien ik dan sta ingelogd, staat wel de optie "Inloggen" op het scherm, terwijl ik ingelogd ben. De optie "uitloggen" is er ook niet en via het kruisje moet ik dan het forum afsluiten.
Ik heb even gewacht of het probleem zich van zelf weer zou oplossen, maar tot nu toe niet.