onboard foto's

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Gebruikersavatar
MAX-D freak
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 01 aug 2008 09:12

Re: onboard foto's

Bericht door MAX-D freak »

die tong van monster mutt werkt die met een switch
ON A MISSION
Gebruikersavatar
MAX-D freak
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 01 aug 2008 09:12

Re: onboard foto's

Bericht door MAX-D freak »

Hey,

zou jij me kunnen zeggen voorwat dat allemaal dient dat in het rode cirkeltje staat.


grtz robin


Afbeelding
ON A MISSION
Gebruikersavatar
Kale
Berichten: 587
Lid geworden op: zo 12 jun 2005 02:29
Schaal: 1:64
Locatie: Notta oeps' idea...

Re: onboard foto's

Bericht door Kale »

Elke truck driver heeft z'n eigen voorkeur van de indeling van switches en meters in de cockpit van z'n monstertruck.
Zo weet ik dat sommige de rearwheel steering met een soort tuimelschakelaar regelen en andere de voorkeurgeven aan een soort joystick.
Uiteraard is het natuurlijk ook mogelijk om voor de linkshandige bestuurder de hele boel aan de andere kant van het instrumentenpaneel te plaatsen..

Als ik volgende week tijdens de voorbereiding van de shows in Arnhem in de MonsterJam pits werk, rondloop en fotografeer, zal ik eens vragen wat nu bijvoorbeeld bij Grave Digger en Maximum Destruction de functies zijn van alle schakelaars en meters in hun trucks...

Ik heb wel alvast een schematische tekening van de cockpit van Bigfoot #14:

Afbeelding
Greetz, Kale
Gebruikersavatar
MAX-D freak
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 01 aug 2008 09:12

Re: onboard foto's

Bericht door MAX-D freak »

bedankt dat je dat wil vragen. kan je dan ook een handtekening vragen aan tom meents en de driver an grave digger (ik weet niet wie er mee gaat rijden)??

grtz MAX-D freak
ON A MISSION
Gebruikersavatar
MAX-D freak
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 01 aug 2008 09:12

Re: onboard foto's

Bericht door MAX-D freak »

en voorwat dient die volt meter in de cab van een monstertruck.En voorwat zijn ze niet naar belgie geweest.
ON A MISSION
Gebruikersavatar
Kale
Berichten: 587
Lid geworden op: zo 12 jun 2005 02:29
Schaal: 1:64
Locatie: Notta oeps' idea...

Re: onboard foto's

Bericht door Kale »

MAX-D freak schreef:bedankt dat je dat wil vragen. kan je dan ook een handtekening vragen aan tom meents en de driver an grave digger (ik weet niet wie er mee gaat rijden)??

grtz MAX-D freak
Ik maak voor jou een uitzondering en ga proberen een programmaboekje met de handtekeningen van o.a Tom Meents en Charlie Pauken te rgelen... :wink:

Meer info over de line-up en drivers mbt MonsterJam Arnhem 2009 heb ik deze topic gezet... :)
viewtopic.php?f=18&t=17082
Hier zal ik ook evt updates en foto's neer zetten
Laatst gewijzigd door Kale op zo 20 sep 2009 08:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Greetz, Kale
Gebruikersavatar
Kale
Berichten: 587
Lid geworden op: zo 12 jun 2005 02:29
Schaal: 1:64
Locatie: Notta oeps' idea...

Re: onboard foto's

Bericht door Kale »

MAX-D freak schreef:en voorwat dient die volt meter in de cab van een monstertruck.En voorwat zijn ze niet naar belgie geweest.
Heel kort door de bocht: het meet de spanning over een elektrische schakeling in Volt. Er zijn verschillende soorten voltmeters: je hebt analoge voltmeters (met een wijzertje), maar ook digitale voltmeters (met een display).
Ook kun je er de conditie van de accu mee meten.
Info: http://www.05051.06sc.thinkquest.nl/ind ... get=stroom

--

Voor zover ik weet, is het evenement in Belgie niet doorgegaan omdat er vorig jaar toch de nodige schade is veroorzaakt aan de grasmat van het Stadion in Brussel.
En teruggaan naar Antwerpen was geen optie omdat dit veels te klein is...
Greetz, Kale
Gebruikersavatar
MAX-D freak
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 01 aug 2008 09:12

Re: onboard foto's

Bericht door MAX-D freak »

hey bedankt hoor dat je dat voor mij wilt doen.wanneer begint monsterjam in arnhem de op bouw enzo morgen al??


grtz MAX-D freak
ON A MISSION
Plaats reactie