Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
ik heb me hier ook maar aangemeld. Kan ik er direct bij zijn als je weer een gezamelijke aankoop plant
Ben nog steeds onder de indruk van je collectie!
@FMGT: Mag het de pret drukken, dat vind ik aardig van je haha
Leuk dat je de foto's hebt gevonden, als het echt hetzelfde type was, dan had je toch aan de 21 Turbo gemoeten hoor
Een paar dagen terug ontving ik dankzij Forzamasta nog een mooie aanwinst tegen een leuk prijsje, een Mazda Mx-5. Helaas ontbrak de rechter buitenspiegel, dus daar moest ik wat aan doen. Ook ontbrak in eerste instatie de antenne, maar gelukkig kon ik die uiteindelijk toch uit de doos vissen. Vandaag het model onder handen genomen, dus morgen volgt de echte fotoshoot.
Hier alvast een voorproefje:
Aangezien de Mx-5 van Forzamasta geen rechter buitenspiegel had, was ik al voor dat de deal rond was op zoek gegaan naar die spiegel. Uiteindelijk kwam ik uit bij de los te krijgen spiegels van de McLaren F1, dit omdat dit eigenlijk de enige spiegels zijn die je los kan kopen en omdat ze "op een stokje zitten". Gisteren bedacht ik me echter dat de spiegels op m'n toch al niet meer zo beste Maisto Boxster Concept eigenlijk veel mooier zouden staan! Bovendien is ook de kleur geschikt, wat met het zilver ook nog verwijst naar de eerste uitgave die verchroomde buitenspiegels en raamlijst kent. Om ze passend te krijgen moest er echter nog wel wat gesneden worden, want ze moesten onder de juiste hoek op de deuren terecht komen.
Nadat de spiegels gedaan waren ook nog het nodige werk gestoken in de knipperlicht instalatie. De knippers op de zijschermen zijn van hun oranje lak ontdaan en gepolijst, de knippers voor en achter met zilvere verf overgeschilderd. Tevens achter ook nog de "rood" geverfde delen nu echt rood gemaakt en zo van hun veel te roze gloed afgeholpen.
Nou vandaag tussen de regenbuien door de foto's gemaakt! Tijdens de eerste shoot deed ik het dak open en wat denk je, precies op dat moment gaat het regenen Hoe dan ook dit is het resultaat