Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
In dit forum gaan alle spotlight topics.
Heb je een model, type, serie of wat dan ook en vind dat je die extra aandacht verdiend open dan hier een topic.
zien er allemaal goed uit en nu ik die Halleröder van Kwiebje zie wil ik die eigenlijk toch ook wel heel graag. De voorkant van die wagen ziet er echt über uit
Pim das een rijtje wagens naar mn hart Hoe komt die GTR-S van HW eigenlijk uit de verf? heb er verschillende verhalen over gehoord, niet allemaal even positief...
Bracer schreef:Hoe komt die GTR-S van HW eigenlijk uit de verf? heb er verschillende verhalen over gehoord, niet allemaal even positief...
Hi Bracer, het is een hotwheels dus een beetje weet je het al, ik vind hem niet verkeerd maar het is geen UT of Exoto, dash ziet er b.v. goed uit, maar de racegordels op de stoelen zijn erop geschilderd. Moeilijkt een echt oordeel te geven vind het gewoon een strakke Americaan
Verdorie Bieck, ik heb hem zelf in de kast staan en nog maak je me aan het Zie ondertussen dat mijn pics het begeven hebben, wordt aan nieuwe gewerkt!
Enneh, die Viper ziet er stukken beter uit met de nieuwe velgjes Ploo, een stuk minder 'plastic' uitstraling