Matt DD-ers: in memoriam

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
Gerben Olsder
Schaal: 1:43
Contacteer:

Re: Matt DD-ers Spreekt zelf WEER even. (06-01-2010) pag 9.

Bericht door Gerben Olsder »

Hoi Matt,

Ik ben op de beurs in Houten ook wel eens iemand tegen gekomen die DD verzamelaar was.
Ik weet zijn naam niet meer maar het was een hele lange kerel. Zelfs ik moest er tegen op kijken.
Hij heeft idd een hele grote verzameling. Alleen hij deed dat wel op alle denkbare schalen. Van heeel klein tot heeeel groot, en alles daar tussen in.
Zou dat dezelfde meneer kunnen zijn?

Leuk dat je hem gaat bezoeken... Misschien als het heel erg glad is op de weg en je staat niet op tijd stil dat je dan ook in Zwolle in de buurd staat? :D
Groeten Matt,

-Gerben-
1:43 Dutch Drivers
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Ze heeft gelijk. 1% is 50% :thump_up:
BasPlankgas
Schaal: 1:18

Bericht door BasPlankgas »

So hé, das niet niks zeg! :cry:

Hou die goede instelling erin en gaan voor die 50%!
Terug van weggeweest!
Collectie
FordMustangGT

Bericht door FordMustangGT »

Matt, zoals jij er in staat red je die 1%/50% wel! Heel veel succes en sterkte toegewenst en zet 'm op! :thump_up:
Afbeelding
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Gerben Olsder schreef:Hoi Matt,

Ik ben op de beurs in Houten ook wel eens iemand tegen gekomen die DD verzamelaar was.
Ik weet zijn naam niet meer maar het was een hele lange kerel. Zelfs ik moest er tegen op kijken.
Hij heeft idd een hele grote verzameling. Alleen hij deed dat wel op alle denkbare schalen. Van heeel klein tot heeeel groot, en alles daar tussen in.
Zou dat dezelfde meneer kunnen zijn?

Leuk dat je hem gaat bezoeken... Misschien als het heel erg glad is op de weg en je staat niet op tijd stil dat je dan ook in Zwolle in de buurd staat? :D
Groeten Matt,

-Gerben-
Ik denk niet dat ik het ga halen om helemaal naar Zwolle te glibberen Gerben. :mrgreen:

Maar deze meneer woont hier vlakbij (zo'n 10km afstand) en hij verzameld alleen 1:43 bij mijn weten.
Maar ik denk wél dat je hem kent overigens....Ton van Heck. Misschien dat de naam je iets zegd ?

p.s.
Mocht je zelf ooit weer met Dieuwke hier in de buurt zijn,...staan de koffie en broodjes weer klaar.
Wij amuseren ons dan wel, en de "kletsdames" ook ongetwijfeld. :cool: :wink:
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Gerben Olsder
Contacteer:

Hoi Matt,

Ja Ton van Heck. Die naam ken ik wel ja. Ik heb hem bij mijn weten nooit ontmoet maar ik ken hem wel van de mail en ik heb nog wel eens wat van hem gekocht. Leuk dat je hem gaat opzoeken. Doe hem maar de groeten van me als je dat wil.
En ik denk dat we idd maar eens naar het verre zuiden moeten afzakken.
Komt goed. Ik neem wel kontakt met je op als het zo ver is.

Voor nu wens ik jullie een goed weekend en doe maar kalm aan in dit barre weer. En doe de groeten aan Lucy van ons..

-Gerben-
rubberburner

Bericht door rubberburner »

Hoop dat het allemaal goedkomt, wens je veel sterkte toe. Mooi dat je vrouw dat zegt van die 50%. Erg veel respect hoe jullie ermee omgaan.

En mooi dat je ondanks het slechte nieuws toch doorgaat met de hobby, het is toch een mooie afleiding.
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Re: Matt DD-ers De stand van zaken (16-01-2010) pag 9.

Bericht door Matt Modelautos »

Na een week vol teleurstellingen eindelijk goed nieuws. Voor zover je van goed nieuws kan spreken natuurlijk !
a.s. maandag 18 januari gaan de chemo-kuren eindelijk beginnen. Ik heb gisteren (vrijdag) pas groen licht hiervoor gekregen van het AZM.

Er was namelijk een complicatie opgetreden. De tumor in mijn darm is namelijk vergroeid met mijn blaas en deze was doorgebroken met als gevolg dat ik ontlasting in mijn urine had zitten. Ik kan jullie vertellen dat dit geen pretje is. De kans op infecties was hierdoor te groot en er kon daardoor wel eens een spoedoperatie noodzakelijk zijn. Daardoor kon men niet met de chemo beginnen. Gelukkig is dat nu verdwenen en kan de behandeling alsnog starten. De tumor in mijn lever is namelijk een tikkende tijdbom en het is van levensbelang dat dit proces d.m.v. chemo zo snel mogelijk gestopt wordt. We hebben dus in onderling overleg besloten het risico te nemen en de chemo te starten. Een kuur beslaat drie weken waarvan steeds op de eerste dag begonnen wordt met een infuus en tabletten. De volgende twee weken moet ik dan de kuur thuis afmaken waarna één week rust volgt. Hierna wordt d.m.v een Petscan bekeken in hoeverre de kuur aanslaat. Slaat deze aan, dan heb ik nog een kans. Zoniet dan kan ik af gaan tellen. (een tot twee jaar en dan is het einde oefening).
De thuiskuur bestaat uit 8 tabletten per dag voor de kuur en medicijnen ter voorkoming van complicaties.
De komende maanden zal ik dus een lopend chemisch mens zijn.......
Het klinkt misschien raar maar ik ben vreselijk opgelucht dat het eindelijk begint. Niet dat ik graag chemo krijg, maar al met al ben ik nu al zo'n 5 weken op de hoogte van mijn aandoening en er zijn tot nu toe alleen maar onderzoeken gedaan. Ik vind het daarom tijd worden om er ook eens iets aan te doen. Tevens is het wel prettig om nu éindelijk te weten wat het totaalplaatje is zodat je weet waar je aan toe bent.
Ik ben er i.i.g. klaar voor nu.

Maar ik ga voor zover mijn lijf het toelaat wél door met modelauto's. Zo ben ik nu voor Gerben bezig aan een werkelijk schitterend BBR kitje van de Ferrari 575 GTC van Mike Hezemans uit Sebring 2004 en dit begint al behoorlijk op te schieten. Ik zie dit als geestelijke therapie en het werkt uitstekend moet ik zeggen.

Tenslotte wil ik iedereen wederom bedanken voor de steun in alle opzichten. Dit helpt écht.
Jammer genoeg kan ik dit van een gedeelte van mijn eigen familie (mijn 2 zussen) niet zeggen. Vanaf het moment dat ze het nieuws te horen kregen zijn ze helemaal dichtgeklapt. Van de andere kant heb ik hier ook begrip voor. Het is tenslotte niet niks.

Nog een foto van de te bouwen Ferrari.
Nu had ik een verzoekje aan jullie,...heeft iemand misschien een foto van de achterkant van deze voiture ?
Er zit namelijk geen decal plan bij het kitje en zowel Gerben als ikzelf kunnen geen foto vinden van de achterkant van deze auto.
Afbeelding
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Rossy

Bericht door Rossy »

Op www.ultimatecarpage.com ben ik een paar foto's tegengekomen van de 2 Barron-Connor-Racing 575 GTC's met de 2004 livery.
Dit zijn welliswaar foto's van een ander evenement maar misschien kunnen ze helpen.

Antonio.
Modelautoteller: Flink aan het opruimen...
Mijn MAF verzameltopic.
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Fijn tussen aanhalingstekens, dat ze nu gaan beginnen maandag Matt. Kan me heel goed voorstellen dat je graag wil starten met de kuur. De legers worden ingezet tegen deze insluiper.
Wat een prachtig bouw projekt voor Gerben, ik vind zelf dit de fraaiste versie met dat wit en rood.
Gerben Olsder
Contacteer:

Hoi Matt,

Goed dat er nu eindelijk ook iets gedaan wordt.
En hopenlijk geeft het ook het gewenste resultaat.
De eerste tijd zal het er niet beter op worden maar het gaat om het uiteindelijke resultaat.
We mailen nog wel... succes!

-Gerben-
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Mooi om te horen dat er eindelijk daadwerkelijk gaat gebeuren :thump_up:

Ik wens van ganzeharte heel veel sterkte toe aan jou en je familie. Heb respect voor je strijdlust :worshippy: :worshippy:

Mocht je modelletjes tekort komen om te bouwen, dan kan dat geregeld worden :mrgreen: (humor moet blijven, toch)
benzfreak

Bericht door benzfreak »

Ik wens je jou en je familie heeeeeeel veel succes!!

Veel beterschap. :thump_up:
grtz benzfreak
Montezemolo
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

Veel sterkte Matt de komende tijd !! ze gaan nu beginnen met jouw "Ill be Back !"

Patrick
Modelautoforum: 100% ADH
Jaap
Contacteer:

Bericht door Jaap »

Goed te lezen dat u er klaar voor bent.
Ook fijn om te lezen dat u weer aan het prutsen bent.
Ik hoop dat u hier toch een beetje afleiding in mag vinden.

Sterkte, voor u en uw familie.
Het valt voor hen ook niet mee om alleen toe te kunnen kijken. Dat hebben we hier thuis ook vaak en dat is moeilijk.
Plaats reactie