Wentink te Arnhem

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

Opel-DTM schreef:
Het personeel is met vlagen vriendelijk, ik denk dat ze vriendelijk zijn als men je herkend... ben een maandje terug nog in Arnhem geweest, en warempel de oude baas zelf was er.
Ik was perplex door de oprechte vriendelijkheid van deze man.
OMCNL schreef:Echt vriendelijk zijn ze ook niet.
Met vlagen zijn ze vriendelijk... ik denk dat ik de laatste keer de oude man zelf trof. En deze was oprecht vriendelijk.

Daar kan de rest wel een voorbeeld aannemen.

Maar ik heb liever dat iemand oprecht vriendelijk is, dan gespeeld vriendelijk zoals in de meeste winkels in z'n algemeenheid gesproken.
Ricksteen
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 09 sep 2007 11:57

Bericht door Ricksteen »

Het is een beetje van het standaard gebeuren. Een winkel die niet alleen de modelauto's maar ook treinen etc. op voorraad heeft. Niet een echte speciaalzaak dus.
Gebruikersavatar
Ferrarifan
Berichten: 2982
Lid geworden op: wo 27 mei 2009 14:25
Schaal: 1:18
Locatie: Raalte
Contacteer:

Re: Wentink te Arnhem

Bericht door Ferrarifan »

Een aantal jaren geleden kwam ik hier wel eens maar ik heb er helaas nog nooit een model kunnen scoren voor mijn verzameling. Ze beschikken wel over een aantal grote vitrines met schaalmodellen in allerlei schalen, maar op de 1 of andere manier kan ik daar maar niet slagen.
Nieuw in de collectie:.340/375MM (BBR)........250 TDF (BBR)................750 Monza (Techno models)

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl

Het forum voor de Ferrari verzamelaar:
ferrarimodelcha.forum2go.nl
Plaats reactie