Mercedes-Benz 190E 2.5-16v Evolution II
ERTL

Mooie update Jaap

Mercedes-Benz 190E 2.5-16v Evolution II
ERTL
die heeft mijne toch wel hoorBondracer schreef:Mooie aanwinsten uit Houten , Jaap (ben er gisteren ook even geweest)en dan vooral de AM DB5 Bond , en ik persoonlijk vind de ERTL versie beter dan de AA , er staan tenminste spiegels op ,daar waar de AA ze niet heeft
OTBondracer schreef:Inderdaad Merc-fan je hebt gelijk heb'm ook pas in je topic gezien, er zijn blijkbaar 2 versies van AA op de markt
![]()
Klopt, de eerste is zonder gadgets! en aangezien het standaard model al de spiegels niet had heeft deze dat dus ook niet. Vind ik persoonlijk ook erg jammer, maar ik had mijn model voor een goede prijs dus mag niet klagen! Mis alleen nog wel het kenteken op de neus....Bondracer schreef:Inderdaad Merc-fan je hebt gelijk heb'm ook pas in je topic gezien, er zijn blijkbaar 2 versies van AA op de markt
Bondracer schreef:OTBondracer schreef:Inderdaad Merc-fan je hebt gelijk heb'm ook pas in je topic gezien, er zijn blijkbaar 2 versies van AA op de markt
![]()
Het schijnt dat er zelfs in totaal 5 versies van de AA op de markt zijn gebracht. (na een klein onderzoekje door mij en Maurice)
1 versie zonder spiegels
2 versie met een verkeerd kenteken
3 versie met het juiste kenteken
4 versie met gadgets, zonder dak
5 versie met gadgets en dak
Per ongeluk het edit knopje gebruikt. Duizendmaal excuses