Vauxhall Vectra GTE is dat een Opel?

Hier kun je alles over autosportmodellen kwijt zoals Formule 1, DTM, Le Mans etc.
Gesloten
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Vauxhall Vectra GTE is dat een Opel?

Bericht door Peter Parker »

Ik vond in een rommeldoos een Vauxhall Vectra GTE en die leek wel op een Opel Kadett. Ik heb nog geen foto omdat het te donker is en mijn goedkope Trust zijn flitser doet niets meer. Op internet vond ik dit plaatje, mijne is een rallye versie zonder zwaailichten dus.
Opel liefhebbers weten jullie het?

Afbeelding

Ik reed vroeger in zo'n wagen en ga deze opknappen.
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Het is dus een Opel Kadett, Opel verkocht zijn modellen in Engeland onder de naam Vauxhall...En dat zijn dus onze Opels...soms is het type ook nog anders dan bij ons in nederland maar de modellen zijn wel hetzelfde, behalve dat het stuur aan de andere kant zit :mrgreen: :thump_up:
Afbeelding
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

Hoi PP,

Ik denk dat de jouwe zwart met geel en/of groen is... Met BP erop?
Het is idd een Engelse Kadett GSi, alleen werd de Kadett in Engeland al onder de naam Astra verkocht
Gebruikersavatar
DTM
Berichten: 477
Lid geworden op: di 09 nov 2004 19:18
Locatie: Assendelft

Bericht door DTM »

Een zwarte Kadett met geel/groen BP-logo heb ik ook nog ergens liggen. Ik heb heel veel van die BP-varianten, ook een zwarte Porsche, blauwe BMW cabrio en nog wel een paar. Doet me denken aan vroeguh! :mrgreen: Ik nog 3 hele grote bakken met van die kleine autootjes :lol:
Gezocht: UT Models Porsche 911 (993) Turbo S + GT2 + Carrera RS
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Hardstikke bedankt voor jullie antwoorden. Hij leek al zo sterk op die auto waar ik vroeger in reed en alleen de naam Vauxhall deed met twijfelen. Hij heeft inderdaad het stuurtje rechts. Hij was wit en ik kan niet goed een BP logo vinden. Ik vind het wel leuk om auto's te verzamelen waarin ik zelf heb gereden. Deze was eigenlijk van mijn schoonvader, maar omdat hij ziek was kon ik er in rijden.
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

Rijd en schakelt lekker he??? :thump_up:
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Nee hij had een haperende automaat, vreselijk rijden. Hier zijn trouwens de foto's van mijn wrakje.

Afbeelding

Afbeelding

Ik zit wat te dubben over de kleur, denk aan wit of zwart. Eerst maar eens openboren en dan een nachtje in de thinner.
BU
Berichten: 950
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:17
Locatie: Mierlo, Noord-Brabant, NL
Contacteer:

Bericht door BU »

Je moet gewoon dezelfde kleur als die auto van vroeger :wink:. Enne, als je een Holden tegenkomt kan het ook een Opel zijn :P.
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Hey zoeentje moet ik ook nog ergens hebben liggen met BP bestickering én politieuitvoering :mrgreen: ik moet toch eens door die kist heen gaan spitten :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

BU schreef:Je moet gewoon dezelfde kleur als die auto van vroeger :wink:. Enne, als je een Holden tegenkomt kan het ook een Opel zijn :P.


Ja daar heb je gelijk in Bu, maar daarin heb ik de keuze, want ik reed er in 2. Een witte en een zwarte, maar ik denk dat ie wit gaat worden.
Gesloten