ik denk niet dat Norev een zilveren Fiat 500 heeft...Scenic schreef:Aaaah..... Die zwarte Sport heb ik ook. De Rode is trouwens een 100 HP en niet de Sport. Leuk hoor al die 500tjes bij elkaar. Je hebt ze nog niet allemaal van Norev trouwens, je moet nog van de nieuwe zilveren. En van de oude moet je er dan ook nog veel.
Jawel, dus!!jochen schreef:ik denk niet dat Norev een zilveren Fiat 500 heeft...Scenic schreef:Aaaah..... Die zwarte Sport heb ik ook. De Rode is trouwens een 100 HP en niet de Sport. Leuk hoor al die 500tjes bij elkaar. Je hebt ze nog niet allemaal van Norev trouwens, je moet nog van de nieuwe zilveren. En van de oude moet je er dan ook nog veel.
Jawel is al een tijdje uit, maar het klopt dat je hem niet vaak ziet. Ik heb hem in Milaan in een modelautoshop gezien, met al ze broertjes.jochen schreef:okay!deze is nog niet uit
dacht ik?
de cabrio werd ook al aangekondigd vorig jaar...Scenic schreef:Jawel is al een tijdje uit, maar het klopt dat je hem niet vaak ziet. Ik heb hem in Milaan in een modelautoshop gezien, met al ze broertjes.jochen schreef:okay!deze is nog niet uit
dacht ik?