Verbaasd mag op slot , ben het nog steeds!!!

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Lange tenen topic aka verbaasd?????

Bericht door jonnoT »

Peter , je bent geweldig :thump_up: :dance: Kan me helemaal achter scharen :dance:
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Lange tenen topic aka verbaasd?????

Bericht door Ricardo »

Moet het inderdaad eens zijn met Jolly sommige leden doen zich een beetje hypocriet voor. In dit topic mensen afbranden en in degene zijn privetopic wordt hij de hemel ingeprezen en worden wij als modjes tot de orde geroepen :thump_down: Twee topics per lid wordt mij inderdaad ook teveel van het goede.
Mocht ik weer modellen op MP zien staan, dan zal ik ook zeker weer een reactie plaatsen. Heb ik altijd al gedaan en daarvan laat ik mij ook niet weerhouden.
Ik ken leden die geen bord voor het hoofd hebben en zich er wel iets van aangetrokken hebben, bijvoorbeeld Mercedes Fan :thump_up: Daar kan ik nu echt respect voor hebben :worshippy:
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Lange tenen topic aka verbaasd?????

Bericht door Ricardo »

Peter Parker schreef:Laten we een punt achter deze discussie zetten, alle meningen zijn genoemd. Laten we respectvol met elkaar omgaan. Van mij mag het slotje van zijn eigen topic af en de oeverlange discussies eruit gehaald en de 2e start van een prive topic samenvoegen met de eerste.
Zou je dat willen doen Ricardo? Ik heb er geen tijd meer voor.

Bedankt,

Peter
Reeds gedaan :thump_up:
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Lange tenen topic aka verbaasd?????

Bericht door jonnoT »

Als je aan mij refereert zeg dat dan gewoon.

Ik heb niemand persoonlijk hier afgebrand op zijn manier van verzamelen. En deze topic gaat over dat onderwerp. Ik val tenminste niemand aan in zij privetopic

Wat mij aan jullie ( Ricardo en Jolly) irriteerde was het feit dat je na het heropenen van de CBNL66 privetopic opnieuw op de man begon in te hakken met cynische opmerken. 1 keer is leuk een 2de keer wordt minder leuk . Jullie hebben je punt gemaakt , val dan niet in herhaling. Het begon bijna op en hetze tegen CBNL66 te lijken. Nogmaals laat die topic dan met rust , kun je je er ook niet aan ergeren.

Tja en jullie zijn inderdaad MOD's en dat brengt een extra oplettendheid over je gedrag met zich mee. Hoe kun je dan nog een ander forumlid tot de orde roepen als die iemand de grond in aan het stampen is en dat bij herhaling blijft doen???

Ik heb meerdere pogingen gedaan om op een fatsoenlijk manier de sfeer in het bewuste topic te doen keren, Maar helaas viel het kwartje niet echt bij jullie.
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: Lange tenen topic aka verbaasd?????

Bericht door Jolly Club »

We agree to disagree, dat kan. :thump_up: :)

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
Timo95
Berichten: 889
Lid geworden op: do 24 dec 2009 22:08
Locatie: Beveren, België

Re: Lange tenen topic aka verbaasd?????

Bericht door Timo95 »

Jonno, je maakt wel een punt :thump_up:

Misschien moeten we gewoon cbnl66 met rust laten als er mensen zijn die niet akkoord gaan met zijn manier van verzamelen :wink: . Persoonlijk vind ik het ook een rare manier, maar dat doet niet ter zake. Zijn modellen zijn er niet minder mooi om. We zouden alleen nog op cbnl66 's topic moete reageren als we positieve reacties op zijn modellen willen geven, en dat we voor de rest deze meneer gerust laten en hem voort laten verzamelen op zijn manier.

Sorry dat er nu weer op dit topic wordt gereageerd, maar had het nog al laat gelezen. Ik wou ook gewoon even zeggen wat ik er van vond :wink:
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Lange tenen topic aka verbaasd?????

Bericht door Ricardo »

jonnoT schreef:Als je aan mij refereert zeg dat dan gewoon.

Ik heb niemand persoonlijk hier afgebrand op zijn manier van verzamelen. En deze topic gaat over dat onderwerp. Ik val tenminste niemand aan in zij privetopic

Wat mij aan jullie ( Ricardo en Jolly) irriteerde was het feit dat je na het heropenen van de CBNL66 privetopic opnieuw op de man begon in te hakken met cynische opmerken. 1 keer is leuk een 2de keer wordt minder leuk . Jullie hebben je punt gemaakt , val dan niet in herhaling. Het begon bijna op en hetze tegen CBNL66 te lijken. Nogmaals laat die topic dan met rust , kun je je er ook niet aan ergeren.

Tja en jullie zijn inderdaad MOD's en dat brengt een extra oplettendheid over je gedrag met zich mee. Hoe kun je dan nog een ander forumlid tot de orde roepen als die iemand de grond in aan het stampen is en dat bij herhaling blijft doen???

Ik heb meerdere pogingen gedaan om op een fatsoenlijk manier de sfeer in het bewuste topic te doen keren, Maar helaas viel het kwartje niet echt bij jullie.
Dan ben je toch een hypocriet :wink: En mij er nu zelfs op aanspreken dat ik jouw niet persoonlijk aanspreek. Erg dubbelzinnig John.

Zoals gezegd, zolang als deze meneer in kwestie op deze manier gebruik wil blijven maken van het forum, gaat het kwartje zeker niet vallen bij mij. Ik heb vandaag enkele berichten verwijderd uit het "Te koop gevraagd" topic. Meneer moest zo nodig verschillende Audi's hebben voor in zijn verzameling. Twee keer raden waar ze staan. Inderdaad op Marktplaats. Dit soort mensen verdienen mijn respect niet en dat laat ik ze weten ook. Leden gebruiken om modellen op te sporen/te verkopen --> even showen --> geilen op de reacties --> verkopen aan dezelfde leden. Hiervoor is het forum niet bedoeld lijkt mij. Ik hoop dat je deze mening met mij deelt in ieder geval. Inderdaad een MOD brengt verantwoordelijkheden met zich mee. Ik behandel deze meneer daarom ook zoals hij het forum ook behandeld :wink:

Verder wil ik er ook geen woorden over vuil maken want ben zeker niet van plan om hier ruzie over te maken met jou John :wink:
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Lange tenen topic aka verbaasd?????

Bericht door jonnoT »

Ik ben geen hypocriet en zie ook niet waarom ik dat zou zijn. Er is een verschil tussen een menig geven in een topic over de manier van verzamelen en iemand persoonlijk in zijn privetopic herhaaldelijk afzeiken.

Dat ik jou persoonlijk er op aanspreek is van zelfsprekend als jij met dergelijke bewoordingen mij aanspreekt. Verder begrijp ik het natuurlijk wel dat het je persoonlijk mening is en niet als MOD.

Verder wil ik er ook geen discussie aan gaan wijden en sluit mij aan om hier over op te houden :cool: Zoals Jolly zegt: We agree to disagree :thump_up:
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: Lange tenen topic aka verbaasd?????

Bericht door Jolly Club »

We zouden alleen nog op cbnl66 's topic moete reageren als we positieve reacties op zijn modellen willen geven
Dus volkomen kritiekloos als makke RTL4-schapen alleen nog topics vullen met positieve reacties. Gaat mij te ver hoor. Posten is per definitie het uitnodigen tot reactie, en die zal ik plichtsgetrouw blijven geven, positief of niet, mod of niet :!:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
benzfreak
Berichten: 952
Lid geworden op: do 09 jul 2009 12:27
Schaal: 1:18
Locatie: België

Re: Lange tenen topic aka verbaasd?????

Bericht door benzfreak »

Jolly Club schreef:
We zouden alleen nog op cbnl66 's topic moete reageren als we positieve reacties op zijn modellen willen geven
Dus volkomen kritiekloos als makke RTL4-schapen alleen nog topics vullen met positieve reacties. Gaat mij te ver hoor. Posten is per definitie het uitnodigen tot reactie, en die zal ik plichtsgetrouw blijven geven, positief of niet, mod of niet :!:
Idd Jolly,
Als ik enkel positieve reactie's mag zetten zonder m'n eigen mening te kunnen uiten (waar in mijn ogen een forum nog steeds dient) geef ik liever gewoon geen reactie's. :doh:

gr
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Lange tenen topic aka verbaasd?????

Bericht door Ricardo »

jonnoT schreef:Ik ben geen hypocriet en zie ook niet waarom ik dat zou zijn. Er is een verschil tussen een menig geven in een topic over de manier van verzamelen en iemand persoonlijk in zijn privetopic herhaaldelijk afzeiken.

Dat ik jou persoonlijk er op aanspreek is van zelfsprekend als jij met dergelijke bewoordingen mij aanspreekt. Verder begrijp ik het natuurlijk wel dat het je persoonlijk mening is en niet als MOD.

Verder wil ik er ook geen discussie aan gaan wijden en sluit mij aan om hier over op te houden :cool: Zoals Jolly zegt: We agree to disagree :thump_up:
Ik vind het woord afzeiken hier toch wel erg overdreven John. Zoals ik al eerder gezegd heb, ik heb hier nog nooit iemand afgezeken.
Inderdaad: Jolly zegt: We agree to disagree :thump_up:
Maar blijf bij mijn mening dat je in dit geval wel degelijk hypocriet bent. Hier aangeven dat een dergelijke manier van verzamelen eigenlijk niet kan en dit niet tegen de verzamelaar zelf zeggen. Net zo hypocriet als ik jouw naam niet genoemd heb, terwijl ik jou wel degelijk bedoelde.
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: Lange tenen topic aka verbaasd?????

Bericht door Jolly Club »

Rico, even als mods onder elkaar... jouw punt is nu ook voldoende vaak gemaakt toch ?

Immers als je agreet te disagrëëën geef je aan kennis te nemen van de mening van de ander, maar blijf je bij je eigen. Dan is nog een keer piepen eigenlijk natrappen (om even in de sfeer te blijven) en daar staan kaarten op !! :D

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Lange tenen topic aka verbaasd?????

Bericht door Ricardo »

Jolly Club schreef:Rico, even als mods onder elkaar... jouw punt is nu ook voldoende vaak gemaakt toch ? :D
Inderdaad :oops:

Ik zeg maar zo, ik haat Fords, maar rijd in een Fiesta :thump_up:
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Lange tenen topic aka verbaasd?????

Bericht door Peter Parker »

Peter Parker schreef:Laten we een punt achter deze discussie zetten, alle meningen zijn genoemd. Laten we respectvol met elkaar omgaan. Van mij mag het slotje van zijn eigen topic af en de oeverlange discussies eruit gehaald en de 2e start van een prive topic samenvoegen met de eerste.
Zou je dat willen doen Ricardo? Ik heb er geen tijd meer voor.

Bedankt,

Peter
Dank je Ricardo! Maar laten we het hierbij houden!
Gesloten