Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Vandaag maar eens beginnen met de 1:43 uitvoering van de BrawnGP in Braziliaans jasje, waarmee Button zijn wereldkampioenschap in 2009 veilig stelde. Jammer genoeg niet in World Championship Edition uitgebracht, maar ik verdenk Minichamps ervan dat ze dat op een later tijdstip toch wel gaan doen.
Bij deze de 1:18 uitvoering van hetzelfde model Part I ...... ik zie alleen wel dat de ramen hoog nodig eens gewassen moeten worden . Straks gelijk maar eens even aan beginnen
Toffe bak, ik heb hem zaterdag ook binnengekregen in 1:18!
Het is interessant om hem naast de Australie uitvoering te zien, dan zie je dat er toch wat verandert in een jaar.
"Nothing is impossible, for the dream of yesterday is the hope of today and the reality of tomorrow"
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Ben blij dat ze goed zijn aangekomen!!!
Bij deze wil ik je nogmaals bedanken!
Je hebt me enorm geholpen, en als ik ze allemaal kompleet heb (nog 2) maak ik een mooie overzichtsfoto!!
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Gisteren de SparkModels 2010 Virgin VR01 T. Glock besteld........ben ontzettend benieuwd naar de kwaliteit van de F1 wagens van Spark. Dit wordt de 1e van hopelijk velen. Spark doet er goed aan om ook het moderne F1 segment aan te boren met in ieder geval de Virgin/HRT/Lotus en Sauber modellen van 2010. Die gaan hier vanzelfsprekend komen. Ze waren, en zijn, al heel goed bezig met de oudere F1 modellen natuurlijk. Binnenkort dus een update te verwachten in dit topic!!