Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Faultier schreef:Master of all Ottos
But where is your golf II
I didn't bought one actually, but I still have two left because two guys didn't payed them. I think of buying a black one and adding the BBS wheels of the red G60
Amaai het gaat hier hard met de updates. Allemaal heel mooi.
De Otto-modellen zijn heel fijn gemaakt vind ik. Ik ben eens gaan kijken naar de prijzen ervan en die vallen heel goed mee.
Aan de nieuwe generatie MG's moet ik nog wennen. Die metallic oranje-kleur is wel heel mooi op het model.
De Morris Minor Traveler ziet er gewoonweg super uit. Wat een mooie klassieker.
De foto's zijn echt heel mooi
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
mooie foto's, heb een alpine danielson (koopje ebay) die ik nog moet tonen in mijn thread en was niet zeker van kleur maar in levende lijve valt die enorm mee vindt ik, wel jammer dat u met paar golfs blijft zitten want was zelf heel tevreden over de manier waarop ik mijne via u verkregen heb, wsl zal u geen probleem hebben om ze te verkopen want is knap en gevraagd model
Zo m'n bestelling vitrine bakken is binnen! Was een aardig groot pakket met 12 bakken
Heb ook nog wat model nieuws trouwens en de Mercedes Targo Florio is weer compleet, nu CMC me het juiste onderdeel van de tankdop wel heeft opgestuurd
Allemaal bedankt trouwens voor de mooie comentaren van de afgelopen uitgebreide update