Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mooie update en proficiat met je gewonnen prijs. Wordt inderdaad tijd dat de 458 in Le Mans racetrim verschijnt. Dan hebben LookSmart en BBR bijv. genoeg werk aan de winkel. Kan niet wachten.
Laatst gewijzigd door john op di 28 sep 2010 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooi die Dakar Porsche, was in 1:24 ooit een van de eerste bouwdozen die ik in elkaar zette. Resultaat was minder strak dan deze.
Begin de 458 steeds mooier te vinden, al doet de combinatie rood/zwart dak en dan gouden velgen me een beetje zeer aan de ogen. Desalniettemin een mooie hoofdprijs, gefeliciteerd maar weer!
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Jolly Club schreef:Mooi die Dakar Porsche, was in 1:24 ooit een van de eerste bouwdozen die ik in elkaar zette. Resultaat was minder strak dan deze.
Begin de 458 steeds mooier te vinden, al doet de combinatie rood/zwart dak en dan gouden velgen me een beetje zeer aan de ogen. Desalniettemin een mooie hoofdprijs, gefeliciteerd maar weer!
Deze kleuren combinatie zou ik ook niet zelf kiezen.
Het model op zich is wel prachtig en zeer gedetailleerd.
Proficiat met je overwinning!
Echt een hele mooie prijs dat je gewonnen hebt! Een zeer mooie model!
Ik vind dat die goudkleurige velgen toch zeer mooi passen bij dat rood en zwart. Beetje retro maar dat mag wel.
Het model is zeer mooi geschilderd en straalt kwaliteit uit.
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.