Maserati MC20 2/1/2023 (P.159)
-
Re: GioGio collectie: Nissan GT-R 1/18 en 1/43
Prachtige GT-R! Ik heb zelf de Kyosho in wit besteld, maar volgens mij zijn ze allebei toppers 

Re: GioGio collectie: Nissan GT-R 1/18 en 1/43
Dat is een ding wat zeker is....iceman-kimi schreef:Prachtige GT-R! Ik heb zelf de Kyosho in wit besteld, maar volgens mij zijn ze allebei toppers
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Re: GioGio collectie: Audi R8
Vandaag ons tweede 1/18 model bij de post, het gaat hier om een rode Audi R8 van Kyosho.
Audi R8 4.2
De Audi R8 is een rasechte supersportwagen van Audi en word geproduceerd bij Audi,s sportafdeling, quattro GmbH in Neckarsulm, de afdeling die zich ook bezig houd met de RS modellen van Audi.
De R8 is vanaf 2007 op de markt en was in eerste instantie alleen leverbaar met een 4.2 liter V8.
Later kwam er ook een 5.2 liter V10 bij (dezelfde V10 als in de Lamborghini Gallardo en een Spider uitvoering.
De R8 heeft veel gemeen met de Lamborghini Gallardo en wel in het gezamelijk gebruiken van dezelfde onderdelen, Lamborghini valt sinds enige jaren onder de vlag van Audi.
Klein detail, de koplampen van de R8 waren de eerste op een productiewagen die geheel waren opgebouwd uit LED,s (wel een optie overigens)
Maar dan een smakelijk onderdeel van de R8, de motor.
De Audi R8 4.2 FSI quattro heeft een 4,2-liter V8 FSI-motor die 420 pk en 430 Nm levert en tevens gebruikt werd in de Audi RS4 B7.
De motor heeft een maximum toerental van 8.250 tpm en is voorzien van directe benzine inspuiting hetgeen een hoge compressieverhouding mogelijk maakt. De V8 heeft 4 kleppen per cilinder die bediend worden met twee dubbele bovenliggende nokkenassen met variabele kleptiming.
Voor de R8 is de motor voorzien van dry-sump smering.
De R8 4.2 FSI doet over een standaard sprint van 0 tot 100 km/u 4,6 seconden met de standaard handgeschakelde zesversnellingsbak.
Met de optionele R tronic automaat duurt dit 4,4 seconden. De wagen heeft een topsnelheid van 301 km/u.
De V10 levert nog betere prestaties maargoed, we hebben het hier over de V8.
Al met al een supersporter dus van Audi.
merk: Audi
model: R8
uitvoering: V8
schaal: 1/18
fabrikant: Kyosho

Audi R8 4.2
De Audi R8 is een rasechte supersportwagen van Audi en word geproduceerd bij Audi,s sportafdeling, quattro GmbH in Neckarsulm, de afdeling die zich ook bezig houd met de RS modellen van Audi.
De R8 is vanaf 2007 op de markt en was in eerste instantie alleen leverbaar met een 4.2 liter V8.
Later kwam er ook een 5.2 liter V10 bij (dezelfde V10 als in de Lamborghini Gallardo en een Spider uitvoering.
De R8 heeft veel gemeen met de Lamborghini Gallardo en wel in het gezamelijk gebruiken van dezelfde onderdelen, Lamborghini valt sinds enige jaren onder de vlag van Audi.
Klein detail, de koplampen van de R8 waren de eerste op een productiewagen die geheel waren opgebouwd uit LED,s (wel een optie overigens)
Maar dan een smakelijk onderdeel van de R8, de motor.
De Audi R8 4.2 FSI quattro heeft een 4,2-liter V8 FSI-motor die 420 pk en 430 Nm levert en tevens gebruikt werd in de Audi RS4 B7.
De motor heeft een maximum toerental van 8.250 tpm en is voorzien van directe benzine inspuiting hetgeen een hoge compressieverhouding mogelijk maakt. De V8 heeft 4 kleppen per cilinder die bediend worden met twee dubbele bovenliggende nokkenassen met variabele kleptiming.
Voor de R8 is de motor voorzien van dry-sump smering.
De R8 4.2 FSI doet over een standaard sprint van 0 tot 100 km/u 4,6 seconden met de standaard handgeschakelde zesversnellingsbak.
Met de optionele R tronic automaat duurt dit 4,4 seconden. De wagen heeft een topsnelheid van 301 km/u.
De V10 levert nog betere prestaties maargoed, we hebben het hier over de V8.
Al met al een supersporter dus van Audi.
merk: Audi
model: R8
uitvoering: V8
schaal: 1/18
fabrikant: Kyosho

Laatst gewijzigd door Johan op di 25 aug 2020 14:13, 2 keer totaal gewijzigd.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Re: GioGio collectie: Audi R8 4.2

Laatst gewijzigd door Johan op zo 02 aug 2020 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Laatst gewijzigd door Johan op zo 02 aug 2020 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- Maarten Mercedes
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Mooie kleur hoor, ik vind de V8 mooier dan de V10. De V8 heeft een vloeiender lijnenspel dan de iets te aggresieve V10 

- SuperCars
- Contacteer:
Kijk je hebt de goede schaal gevonden!
Heb precies zo'n zelfde rode R8.
Rood staat hem echt goed.

Heb precies zo'n zelfde rode R8.
Rood staat hem echt goed.

- peugeot-gek
mooie model die je bij hebt,je foto werk is ook te smaken

Wat zijn oude wagens toch leuk.
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Lekker kleurtje op deze brute Audi 

- SuperCars
- Contacteer:
Zie trouwens nu dat we in de zelfde stad wonen
Haha grappig

Haha grappig

Altijd leuk toch..... 

- SuperCars
- Contacteer:
Hadden ze in Dordt ook maar modelautowinkel he.. 

Tja, dat zou inderdaad leuk zijn maar helaas. 

- SuperCars
- Contacteer:
Als ze dan ook nog leuke prijzen hadden was ik vaste klant 

- Mr. Dj M.
Mooie aanwinst en inderdaad een geweldige kleur