Ottomobile 1:18 straat discussie topic
Re: Ottomobile 1:18 straat discussie topic
per koper max 2 wagens per model (als ik juist ben)
dus voor wie er 2 wil => beter zelf bestellen op de site dan
meer dan 2 = via forum bestellen zodat men de extra wagen(s) dan via anderen mee bestellen die dat model niet moet hebben of slechts 1
dus bvb 4 golfjes:
je bestelt er zelf 2 en vraagt hier of men er nog 2 kan bestellen, dit zal dan verdeeld worden over een aantal personen die ze dan bestellen....
op die manier geraak je dus wel aan meer dan 2 modellen
meer dan 2 = via forum bestellen zodat men de extra wagen(s) dan via anderen mee bestellen die dat model niet moet hebben of slechts 1
dus bvb 4 golfjes:
je bestelt er zelf 2 en vraagt hier of men er nog 2 kan bestellen, dit zal dan verdeeld worden over een aantal personen die ze dan bestellen....
Aaaaah zoexit schreef:per koper max 2 wagens per model (als ik juist ben)
dus bvb 4 golfjes:

Dus ik zou toch 4 106n en 4 golfjes kunnen bemachtigen.
Bij deze wil ik dan eens vragen of er mensen zo vriendelijk willen zijn om dus 2 golfjes en 2 106n op hun naam te nemen.
Alvast bedankt.
Mvg Kuzaj
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Juist, als je andere leden hier vraagt of ze nog een pre-order plaats over hebben, dan is dat geen puntKuzaj schreef:Aaaaah zoexit schreef:per koper max 2 wagens per model (als ik juist ben)
dus bvb 4 golfjes:
op die manier geraak je dus wel aan meer dan 2 modellen.
Dus ik zou toch 4 106n en 4 golfjes kunnen bemachtigen.
Bij deze wil ik dan eens vragen of er mensen zo vriendelijk willen zijn om dus 2 golfjes en 2 106n op hun naam te nemen.
Alvast bedankt.
Mvg Kuzaj

Ik noteer voor jou een Golf en een 106

- Mr. Dj M.
Oke, heel wat mensen dus die een Golfje willen...
Nu is dit wel de echte petjes versie, dus ik had niet anders verwacht
Goed we gaan het zo doen, ik ga niet voor iedereen mensen zoeken die willen pre-orderen. Ik kan jullie er maximaal 5 leveren, want ééntje hou ik zelf en het maximum per Otto clubmember ligt op twee stuks per model (Ferrari Fan helpt altijd met pre-orderen en ook Autofan is eventueel weer beschikbaar). Wel wil ik het zo afspreken dat per forum lid, je er maar ééntje kan bestellen. Ongeacht welk model. Wat mij betreft krijgen forum leden voorrang namelijk en dan hebben meer leden een kans er nog eentje te krijgen, al is het al aardig vol als ik dat zo zie....
Mocht er echter nog plek over zijn een week voordat ik de pre-order naar Otto ga verzenden, dan kan er eventueel nog eentje bij besteld worden. Over het verzendmoment hou ik jullie op de hoogte, zeker als ik zie dat er nog ruimte is. Mensen die gelijk laten weten dat ze meer dan één exemplaar willen en er is nog ruimte over, dan geld natuurlijk wie het eerst komt het eerst maalt.
--- JAN+FEB 2011 ---
De verzendkosten zijn (per pre-order, per maand):
1 model : 18.00 Euros --> p/st 18
2 modellen: 22.00 Euros --> p/st 11
3 modellen: 28.00 Euros --> p/st 9.35
4 modellen: 33.00 Euros --> p/st 8.25
5 modellen: 52.00 Euros --> p/st 10,40
6 modellen: 52.00 Euros --> p/st 8.70
7 modellen: 54.00 Euros --> p/st 7.75
8 modellen: 58.00 Euros --> p/st 7,25
Voor de maand JANUARI staan de volgende modellen op het programma en kosten €39 exclusief (de R5 Group2 €49,-)verzending:

Voor de maand FEBRUARI staan de volgende modellen op het programma en kosten €39 exclusief verzending:

----------------------------------------------------------------------------------------
Order list for January:
- Renault 5 Alpine Groupe2: 2x Ferrari Fan + Mr. Dj M.
- Renault 19 16S: 2x Mr. Dj M. + Subarufreak
- Peugeot 106 Rallye: 4x Kuzaj + OTF'er + J@sper + Mr. Dj M.
----------------------------------------------------------------------------------------
Order list for February:
- Citroën Visa Chrono: 2x Mr. Dj M. + Frankrijkrijder
- VW Golf G60 Edition One: 6x Elcamino + Frankrijkrijder + Mr. Dj M. + Kuzaj + Tim1803 + Subarufreak
- Alpine A310 Pack GT:
Wil je een model pre-orderen, post een reply of stuur een pm
Nu is dit wel de echte petjes versie, dus ik had niet anders verwacht

Goed we gaan het zo doen, ik ga niet voor iedereen mensen zoeken die willen pre-orderen. Ik kan jullie er maximaal 5 leveren, want ééntje hou ik zelf en het maximum per Otto clubmember ligt op twee stuks per model (Ferrari Fan helpt altijd met pre-orderen en ook Autofan is eventueel weer beschikbaar). Wel wil ik het zo afspreken dat per forum lid, je er maar ééntje kan bestellen. Ongeacht welk model. Wat mij betreft krijgen forum leden voorrang namelijk en dan hebben meer leden een kans er nog eentje te krijgen, al is het al aardig vol als ik dat zo zie....
Mocht er echter nog plek over zijn een week voordat ik de pre-order naar Otto ga verzenden, dan kan er eventueel nog eentje bij besteld worden. Over het verzendmoment hou ik jullie op de hoogte, zeker als ik zie dat er nog ruimte is. Mensen die gelijk laten weten dat ze meer dan één exemplaar willen en er is nog ruimte over, dan geld natuurlijk wie het eerst komt het eerst maalt.
--- JAN+FEB 2011 ---
De verzendkosten zijn (per pre-order, per maand):
1 model : 18.00 Euros --> p/st 18
2 modellen: 22.00 Euros --> p/st 11
3 modellen: 28.00 Euros --> p/st 9.35
4 modellen: 33.00 Euros --> p/st 8.25
5 modellen: 52.00 Euros --> p/st 10,40
6 modellen: 52.00 Euros --> p/st 8.70
7 modellen: 54.00 Euros --> p/st 7.75
8 modellen: 58.00 Euros --> p/st 7,25
Voor de maand JANUARI staan de volgende modellen op het programma en kosten €39 exclusief (de R5 Group2 €49,-)verzending:

Voor de maand FEBRUARI staan de volgende modellen op het programma en kosten €39 exclusief verzending:

Order list for January:
- Renault 5 Alpine Groupe2: 2x Ferrari Fan + Mr. Dj M.
- Renault 19 16S: 2x Mr. Dj M. + Subarufreak
- Peugeot 106 Rallye: 4x Kuzaj + OTF'er + J@sper + Mr. Dj M.
Order list for February:
- Citroën Visa Chrono: 2x Mr. Dj M. + Frankrijkrijder
- VW Golf G60 Edition One: 6x Elcamino + Frankrijkrijder + Mr. Dj M. + Kuzaj + Tim1803 + Subarufreak
- Alpine A310 Pack GT:
Wil je een model pre-orderen, post een reply of stuur een pm

Laatst gewijzigd door Mr. Dj M. op zo 12 dec 2010 20:58, 3 keer totaal gewijzigd.
en nog geen venturi's op de lijst
ik wil ook wel bestellen indien nodig maar woon in Belgie dus moet ze dan naar NL verzenden wat dan wat duurder is dan in NL zelf te versturen

ik wil ook wel bestellen indien nodig maar woon in Belgie dus moet ze dan naar NL verzenden wat dan wat duurder is dan in NL zelf te versturen
- Mr. Dj M.
Of de Matraexit schreef:en nog geen venturi's op de lijst![]()

Ik heb de 5 alpine gr 2 besteld. Na de Clio williams en de 2 clio maxi's wordt dit dan mijn 4de otto model.
Fijn je hier tezien Antoine... 

Mr. Dj M, zet je mij in de lijst voor de Rallye van januari? Alvast bedankt!
- Mr. Dj M.
DoneJ@sper schreef:Mr. Dj M, zet je mij in de lijst voor de Rallye van januari? Alvast bedankt!

- Mr. Dj M.
Voor 170 euro heb je wel een erg mooi model, maar nee moet het maar niet doen. Is wel veel geld voor een schaal die ik niet echt spaar en het feit dat er niks open kanchummy dj schreef:Wie zoekt nog een Alpine 110 van Otto 1/12
http://www.2dehands.be/verzamelen/model ... c_id=&afd=

- subarufreak
- Contacteer:
ik wil heel graag de 19 voor januari
en de Golf voor Februari indien mogelijk?
en de Golf voor Februari indien mogelijk?

- Mr. Dj M.
De 19 had je al op ingeschreven Subarufreak maar voor de Golf sta je er ook nog bij
Bij deze is de pre-order voor de Golf dus vol.

Bij deze is de pre-order voor de Golf dus vol.
Neem aan dat je mij ook al bij had gezet toch ? voor de golf