Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik heb een jaar en als een van de allereersten met een nieuwe Delta gereden. Geweldige auto met veel uitstraling, erg veel ruimte en mooie styling. Niet ieders smaak, dat klopt en dat maakt het juist ook zo leuk. Zou er zo weer een willen. Toch een heel stuk mooier dan de Giulietta wat mij betreft.
De Hardblack zou ik niet doen. Ik had een bicolore met mat donkergrijs dak dat na een eenvoudige poetsbeurt (alleen maar even in de was gezet) op sommige plekken begon te glimmen. Wel een tegenvaller voor zo'n dure optie en zoals ik wel gewend was gaf men bij de importeur natuurlijk weer niet thuis.
Heb je ook modellen van een dedra en een K? Zelf heb ik een delta HF Turbo uit '87, een Gamma Berlina uit '77, een Nuova Delta HPE uit '99 en een K uit 2001.
Wouter
Racing is life. everything in between is just waiting.
heerlijk collectie en foto's hier en ja lancia is en blijft een super wagen en ik als rallyfan kan een delta hf bijvoorbeeld echt wel waarderen.
en zo te lezen heb je ook nog een mooie verzameling in je schuur staan.
Ik heb in 1:1 een nuova Delta uit '95 (staat momenteel stil) en een nette Lybra berlina op dit moment. Had hiervoor achtereenvolgens een Flavia 2000 coupé, een 2000 berlina en een Gamma coupé (2,0 l). En daarvoor een Delta 1300, een Delta GT IE (een van de laatste nieuwe GT IE's), een Dedra 2,0 en een aantal Delta nuova's. En dus als laatste voor de Lybra een nieuwe Delta Argento bicolore. Mijn droomauto blijft de Kappa coupé.
Ook de oude Lancia's liepen altijd en waren echt betrouwbaar. Heb tussendoor een Giulia en een 75 Twin Spark gehad en ben van dat merk helemaal genezen. De enige Alfa's die er nog inkomen zijn Togi's...
Koen
Laatst gewijzigd door togicollector op wo 01 dec 2010 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Giulia en 75 waren genieten als ze probleemloos reden... Ik was er wel een beetje klaar mee om na twee weken zorgeloos (rustig) rijden weer het volgende probleempje te hebben. Misschien ben ik teveel verwend met de Lancia's die nog nooit problemen gaven en waar niets (!) rammelde en piepte...
Het is leuk om in een auto te rijden die je verder niet of nauwelijks ziet (de nieuwe Delta), maar tegenvallende verkoop heeft wel concequenties voor de toekomst van het merk en de leaseprijzen helaas...
Ik krijg nachtmerries van een Chrysler 300 met Lancia gril na de geweldig mooie (mijn mening) Thesis...
Ik heb in een Chrysler 300 gereden, rijdt mooi maar is ook wel een vrachtwagen hoor.
Ja die Thesis is niet alleen vreselijk mooi, onderscheidend en tijdloos van vormgeving, de auto rijdt ook geweldig. Helaas heeft deze chique berlina nooit de erkenning gekregen die het verdient. Want als je dit ziet wil je toch nooit meer een Mercedes, Lexus, Audi of wat dan ook? (de merken voor behoudende mensen met vooroordelen over Italianen).