Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik zou toch nog eens nadenken over dat mailtje naar AutoArt hoor ... lees even dit stukje uit het persbericht van de Murcielago Roadster :
The Murciélago Roadster is more extreme and exclusive than ever, also with respect to the interior. This has 'asymmetrical' leather upholstery: the left side has different material compared to the right and is perforated. That part of the cockpit designed for the driver is oriented towards him/her, so it is a real 'Pilot Oriented Challenger'.
Ik heb zelfs foto's van een goudkleurige Roadster met een groene stoel voor de 'piloot' en een zwarte stoel voor de bijrijder ... het feit dat er dus twee verschillende stoelen in staan is absoluut normaal ... identieke stoelen was een optie op de Murcielago Roadster.
Mark
The Lamborghini scale car collection - 928 models with 7062 photos online
Oké bedankt voor je kennis, het mailtje is ondertussen al naar AutoArt. Maar zal er wel een mail achteraan sturen.
Ik dacht eigenlijk al zoiets, want zo'n fout zou AutoArt nooit maken.
Nog volop in aanbouw, dé site over mijn modelauto's! 680 Pk op de Achterwielen!
freeroad schreef:Oké bedankt voor je kennis, het mailtje is ondertussen al naar AutoArt. Maar zal er wel een mail achteraan sturen.
Ik dacht eigenlijk al zoiets, want zo'n fout zou AutoArt nooit maken.
Fotootje :
Dit is wel extreem, maar het is normaal dat het interieur zwart is en de stoel voor de bestuurder donkergrijs bvb ...
Mark
The Lamborghini scale car collection - 928 models with 7062 photos online
Ja dan eindelijk is mijn kamer helemaal zoals ik hem wil.
Heb even wat fototjes gemaakt, dus hierbij. Mijn Kamer!
FORZA!!!!!
Nog meer FORZA!!!
Dat was hem!
Volgende update, wordt misschien een AutoArt Gallardo LP550-2 Valentino Balboni
Nog volop in aanbouw, dé site over mijn modelauto's! 680 Pk op de Achterwielen!