Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Zo bij deze ook nog even de foto's die jullie al eerder te goed hadden en waarvan ik al een sneek preview weggeven had. Dat waren de modellen van de bestelling bij Modelcarworld.
Allereest een exemplaar van de huidige Vette serie. Heb voor een rode gekozen omdat dit echt een Corvette kleur is en ik een targa wilde en geen cabrio en ze deze dus alleen nog in rood hadden. Op de beurs in Essen hadden ze trouwens nog wel blauwe targa's en dan weer juist rode cabrio's. Die waren/zijn daar overigens echt belachelijk goedkoop met 20 euro per stuk!
Dit model is gelimiteerd op 6000 stuks, niet echt weinig en zeker niet aangezien er ook nog twee kleuren en uitvoeringen van zijn. Wel krijg je er daarom een certificaat bij en is het natuurlijk zo dat er ook geen nieuwe meer bij geproduceerd zullen worden. Altijd mooi meegenomen dus
---- Chevrolette Corvette C06 ----
De volgende van die bestelling, was een Mustang combinatie.
Voor deze prijs kon ik het niet laten om deze dikke set aan te schaffen. Heel gedetailleerd is de stang niet, de kofferbak kan niet eens open, maar de set is gewoon gaaf. Vooral de lak kan ik waarderen, fel mat geel!
---- Ford Mustang CESAM ----
Dan de laatste die jullie nog te goed hadden. Een Solido met een behoorlijk detail niveau en er kan van alles los gehaald worden om de details beter te kunnen zien.
Vond deze wel mooi voor bij het andere Renault sport spul