Formule 1 2010

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Gebruikersavatar
Legodoos
Berichten: 108
Lid geworden op: di 05 jun 2007 15:32

Re: Formule 1 2010

Bericht door Legodoos »

Meuh... Zou dit jaar naar de GP in Korea gaan, maar dat ging niet door omdat een aantal reisgenoten (zonder wie het echt onbetaalbaar zou worden) is afgehaakt vanwege gezondheidsredenen (kan niemand iets aan doen) en vanwege angst voor de politieke situatie in Korea (N vs. Z)...

Nu de GP wel in Korea gezien (want ik was wel in Korea zelf, helaas redelijk ver van het circuit), op TV met overenthousiast Koreaans commentaar (binnen/droog), maar toch jammer. Wie weet een volgende keer...

En Vettel is wat betreft een verdiende Wereldkampioen. Ik vind zelfs het vingertje acceptabel... :)
Wacht op mij, ik moet ook mee!
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Formule 1 2010

Bericht door rsh_scuderia »

Legodoos schreef: En Vettel is wat betreft een verdiende Wereldkampioen. Ik vind zelfs het vingertje acceptabel... :)
Beter een vinger in de lucht dan een hele arm, nietwaar?
Ach, jij bent tenminste nog in het desbetreffende land geweest.
Sommige forumleden waren aan het schreeuwen dat de baas wel even zou betalen voor de trip, om later die keutel keihard weer naar binnen te laten schieten, omdat de baas er achter kwam dat ie helemaal niet toevoegd. Het kan dus altijd erger :D
Gebruikersavatar
the_stig
Berichten: 3716
Lid geworden op: do 15 feb 2007 20:39
Locatie: Heusden-Zolder
Contacteer:

Re: Formule 1 2010

Bericht door the_stig »

2010 review in foto's.
http://www.formula1.com/gallery/other/2010/538.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
Gebruikersavatar
model1op43
Berichten: 3224
Lid geworden op: ma 24 nov 2003 09:16
Schaal: 1:43
Locatie: thuis in het groene hart
Contacteer:

Re: Formule 1 2010

Bericht door model1op43 »

Wie snapt het nog?

Renault heet voortaan Lotus Renault GP en rijdt in het historische Lotus zwart-goud:
Afbeelding

Lotus Racing F1, afgelopen jaar in het historische Lotus groen-geel wil graag in het zwart-goud rijden en krijgt het komende jaar renault motoren ...
Lotus Renault GP vs Lotus Racing F1... ze ruziën al een tijdje wie de naam Lotus mag voeren. Het wordt tijd dat daar duidelijkheid over komt :doh:
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Formule 1 2010

Bericht door rsh_scuderia »

Ziet er erg gaaf uit met deze liverei :worshippy:

Het heeft wat mij betreft alleen geen kont te maken met het Lotus van Collin Chapman...
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: Formule 1 2010

Bericht door Jolly Club »

Lekkere old-skool liverij, nu alleen nog die rode (linkse :D ) accentjes d'r af. :ja:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Re: Formule 1 2010

Bericht door Ferrari10flrb »

Jolly Club schreef:Lekkere old-skool liverij, nu alleen nog die rode (linkse :D ) accentjes d'r af. :ja:
Idd mooi. Alleen zal het rood er wel opblijven ivm de centen van Total
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Formule 1 2010

Bericht door jonnoT »

De John Player Livery was een van de gaafste livery's ooit

rsh_scuderia schreef:Het heeft wat mij betreft alleen geen kont te maken met het Lotus van Collin Chapman...
Huidige Lotus F1 is slechts een holle naam, zoiets als een Lambo Countach kitcar op kever basis :cool:
Plaats reactie