Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
nette kamer had vroeger ook zo van die ijzeren rekkies staan maar die toch maar eens vervangen aangezien dat geen zicht was
maareuh al eens aan een vitrine gedacht?
grts bram
Nieuwste:
1/18 AUDI R8 LMS 2014 24u Spa Spark
1/18 Aston Martin V12 GTE 2013 24u Le Mans Spark
1/18 Porsche GT3 RS 4.0 Black AUTOart
1/18 BMW 1M Valencia Orange GT Spirit
thnx voor de reacties heren. Ben zelf ook heeel blij met me kamer zo. Vooral de TV is een MustHave, zit een HDTV ontvanger in. HDMI kabel tussen Xbox en TV, en FORZA!!!! spelen
Nog volop in aanbouw, dé site over mijn modelauto's! 680 Pk op de Achterwielen!
leuke kamer lijkt wel klein, maar eh jij speelt ook forza ik ook mss een keer tegen elkaar racen? mijn gamertag staat in het cafe in het bovenste topic.
Klein? Neejoh man, komt door de foto's kamer is in real life heel groot.
Ja ik speel idd Forza, maar mijn Xbox wil hier niet connecten met het Internet. Dus kan ik helaas niet online. Maar zodra ik dat wel kan, kunnen we wel één keer racen!
Goed, het is vandaag natuurlijk oudjaarsdag. En ik kreeg vandaag mijn laatste update van het jaar binnen.
Ik heb in de tussentijd een aantal modellen erbij. -1:43 Norev Renault Mégane Coupé
-1:43 Universal Hobbies Renault Scénic 2006 model
-1:64 Matchbox Ford Transit Limited Matchbox Livery
-1:18 Solido Renault Mégane Trophy
De laatste Mégane Trophy heb ik van mijn oom gekregen. Omdat ik één dagje had meegeholpen, bij hem in zijn Renault Dealers.
Maargoed foto's zeggen meer dan 1000 worden. Dus hier komen ze: 1:43 Norev Renault Mégane Coupé Orange Cay beetje wazig 1:43 Universal Hobbies Renault Scénic 2006
Nu heb ik dus eindelijk de Scénic op schaal zoals mijn moeder hem heeft. Enigste afwijkingen zijn, dat dit model de normale Scénic is aangezien het 2006 model Grand Scénic nooit gemaakt is 1:64 Matchbox Ford Transit Matchbox livery limited 1:18 Solido Renault Mégane Trophy
En dan nog het volgende:
Naar die Trophy heb ik al eens eerder zitten kijken, erg mooi ding en zeker als dealer editie waarin die tenminste ook echte koplampen heeft en geen afgeplakte.
Voor wat betreft de Scenic, zaagje erin dan maar en verlengen Nee even zonder gekheid, jammer dat de Grand er niet van is.
Jah het is inderdaad erg jammer dat die er niet is. Kan wel is kijken of dat verlengen mogelijk is, klinkt namelijk helemaal niet zo gek als het lijkt.
Maargoed hij staat in de showroom, en dan kan ik gewoon indenken dat het een Grand is
Heb al één idee voor de volgende update. Waarschijnlijk de Laguna Coupé van Norev in 1:18.
Zag Donderdag zo'n Laguna en het blijft toch zo'n mooie wagen!