De M3 cabrio is denk de favoriet samen met de mooie classic 6-serie.
Je foto's zien er trouwens wel beter uit, veel minder ruis

ik vind de M3 zeer prachtig en mooie design, en de classic 6 serie vind ik ook mooie lijnen heeft in de periode dat hij is uitgekomen.Mr. Dj M. schreef:Allemaal mooie Beamertjes dit![]()
![]()
De M3 cabrio is denk de favoriet samen met de mooie classic 6-serie.
Je foto's zien er trouwens wel beter uit, veel minder ruis
Gouw lekker mee spelen dan en ook buiten gaan gebruiken. Er gaat niks boven buiten foto's zullen we maar zeggenTransporter schreef:Heb een reflex camera gekocht en zijn wel prijzig maar het is enorm fijn om mee te werken.![]()
dus hopelijk worden de foto's beter en beter![]()
![]()
ja ik wacht tot het wat mooi weer is, helaas woon ik een omgeving waar het niet altijd mogelijk maakt aan foto's buiten te maken. wegens te veel bekijk als je het doet.Mr. Dj M. schreef:Gouw lekker mee spelen dan en ook buiten gaan gebruiken. Er gaat niks boven buiten foto's zullen we maar zeggenTransporter schreef:Heb een reflex camera gekocht en zijn wel prijzig maar het is enorm fijn om mee te werken.![]()
dus hopelijk worden de foto's beter en beter![]()
![]()
![]()
Komende week is het weer hier niet zo, maar als het zonnetje schijnt grijp zoveel mogelijk je kans en zoek een mooie plek op. Een tip, probeer tegenlicht opnames meer als toevoeging eens af en toe uit. Je object wordt vele malen mooier (belicht) als je hem van de juiste kant in het zonnetje zet
Ja, lijkt mij ook lastig om er afstand van te doen.Transporter schreef:Hallo allemaal,![]()
Ik merk dat sommige gezien hebben dat ik stilletjes ga stoppen![]()
De reden is dat ik stop omwille dat ik enorm nog weinig tijd heb wegens het werk.
ik heb zo wisselende posten en als ik thuis kom heb ik ook geen zin meer om nog foto's te nemen enzo.
ik liep ook maar achter op mijn update's, kocht wel, maar ze bleven in hun doos zitten.
Daarom dat ik een besluit heb genomen, ik kan u nu wel al zeggen dat het niet zo gemakkelijk is er afstand van te kunnen doen.
grtz