Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
De kleur staat deze Aston heel goed. Het blijft toch een klassebak hé.
Ikzelf heb hem in Bond-versie met gadgets staan. Wel ook met ontbrekend dakpaneel.
Knappe update
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Vandaag binnen gekregen, samen met z'n non-toerbo broeder (de witte uit ''the spy who loved me'', ik hoor uw hersens kraken, da's inderdaad een model wat ik al eens heb gehad toen verkocht maar nu gelukkig weer terug in de colleczione ) Vind zelf deze oranje/roestbruine Turbo versie één van de fijnste bond-wagens, samen met de DB5. De Ski's zijn een erg leuk detail
the real thing;
En dan nu de Aa;
Binnenkort een rasechte fijne italiaan van kyosho, één van enzo's laatste creatie's
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti
Model is natuurlijk dikke prima. Het rood is ook zeer fraai, hoewel de zwart met gouden velgsen een veel mooier plaatje geeft.
Die ski's zijn dan weer een afbreuk op dit verder prachtige model.
Die hadden van mij dan ook niet gehoeven, maar goed, dat is het compromis voor een " Bond " auto denk ik dan maar