Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
ronde kabelschoentjes kunnen uitkomst bieden... ze zijn aan het uiteinde van metaal en in verschillende diameters te verkrijgen (zelfs min of meer ovaal en rechthoekig)
diegen die ik bedoel liggen op de foto vooraan
voor een dikke jap-style uitlaat gebruik ik vulpotloden. die hebben vaak een gummetje op de kop zitten met een hulsje er overheen, vaak chroom of zwart. ideaal.
wousmous schreef:krijg gewoon zin om ook weer te gaan sprayen als ik jou zo bezig zie!!
Ziet er veel belovend uit!!]
dank u!!
Ik ben err ook niet altijd mee bezig hoor zo ben ik een week iedere avond ermee bezig en zo staat het model weer een maand aan de kant omdat mn ideeen dan weer even op zijn.
Maar blijft leuk om te doen.
Roest En Narigheid Achtervolgt U Lange Tijd........... en toch heb ik er een zwak voor!?!
ik was toch niet te spreken over de achterbumper die ik gemaakt had , ik kon er eigenlijk helemaal niets mee. Gisteren besloten om hem er af te slpoen en een nieuwe te maken ;
met als uiteinelijk resultaat:
Roest En Narigheid Achtervolgt U Lange Tijd........... en toch heb ik er een zwak voor!?!
Iets van een vulling zoeken, bv een stukje hout, en deze vanaf de helft van de schoen vastlijmen aan de binnenkant. De andere er overheen schuiven en vast lijmen, klaar???