Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Ik heb een schaalmodel van Ayrton Senna in de Williams maar wil graag de Rothmans reclame erop.
Iemand enig idee hoe ik de 'sponsors' die er nu opzitten er eerst af krijg?
bij geplakte decals kan inderdaad thinner gebruikt worden maar bij gedrukte decals niet daarvoor kun je acceton gebruiken (alcohol) let wel op dat je acceton niet kunt gebruiken op kunststof dit bijt dan namenlijk uit!!!! op kunststof kun je bijvoorbeeld met een wattenstaafje en spiritus de decals verwijderen.
groet ronald
Roest En Narigheid Achtervolgt U Lange Tijd........... en toch heb ik er een zwak voor!?!
Kijk met thinner ook uit voor plastic onderdelen. Deze worden zacht door thinner. Ook de lak wordt dof of kan zelfs loslaten als je de thinner er niet direct weer afspoelt.
Het gaat hier namelijk om het Ayrton Senna Minichamps model van '94.
De decals zijn erop geplakt, dus als ik het goed begrijp:
eerst met thinner weghalen en dan na het weghalen meteen het thinner wegspoelen?
Jurgen12Senna schreef:Bedankt allemaal voor de reactie's !
Het gaat hier namelijk om het Ayrton Senna Minichamps model van '94.
De decals zijn erop geplakt, dus als ik het goed begrijp:
eerst met thinner weghalen en dan na het weghalen meteen het thinner wegspoelen?
inderdaad maar wel gelijk weg spoelen en zoals zipperscales al zei je zou het ook eerst even met je nagels kunnen proberen.
Roest En Narigheid Achtervolgt U Lange Tijd........... en toch heb ik er een zwak voor!?!
als het niet lukt , kun je altjd aceton ofnagellakremover proberen , met aceton heb ik goede ervaring
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)