ik ben ook zeer fan van de kleur

Eensch! De kleurstelling van de Sauber was door het zware tekort aan sponsoren en het aanhouden van een licht aangepaste BMW-Sauber livery erg saai te noemen. De bolide zelf is gelukkig lekker agressief in z'n looks qua vorm, heerlijk. Ik vind het overigens jammer dat ze het dit seizoen niet over een andere boeg hebben gegooid qua livery, naast dat het ding nu wel volgeplakt zit met stickers. Hopende op iets kleurrijkers voor 2012.Jolly Club schreef:Die HRT kan er nog een beetje mee door qua kleurstelling maar die Sauber is me een partij saai... Nee, dan zie ik liever die fraaie Lammers-bolide die je hiervoor postte !
De Lammers is echt een must-have, top coureur en een prachtige bolide. Bruno's HRT komt ook voor het einde v/d maand deze kant op, alsmede de Lotus T127 Kovalainen 500e GP voor Lotus @ GP Europa 2010. Er zit dus nog iets in het vat deze maand.rsh_scuderia schreef:Die HRT is wel erg lekker, hoewel ik liever de Brunno versie had gezien. Icm de helm en de kleurstelling van de bolide vind ik die persoonlijk een partij lekker![]()
Die Lammers is ook een historisch leuk model