24h de Spa 2011
Re: 24h de Spa 2011
Schoon foto's mannen.
Met het grijze weer was het inderdaad niet gemakkelijk om mooie foto's te maken.
Bij panfoto's zat ik steeds tussen 1/10 tot 1/100. Dat levert schitterende foto's op als het lukt, maar vaak gaan zulke foto's meteen naar de prullenbak.
Hoe dan ook, ik vond het een prachtige wedstrijd met veel actie op en naast de baan. Zoals het hoort.
Hier zijn wat foto's van mij.
De rest staat op mijn site
De start
zware crash van de McLaren
de winnaar
tweede
derde
randanimatie
Ik heb ook nog een slideshow gemaakt van de McLaren crash.
http://www.youtube.com/watch?v=VPrt7gWmD0Y
Met het grijze weer was het inderdaad niet gemakkelijk om mooie foto's te maken.
Bij panfoto's zat ik steeds tussen 1/10 tot 1/100. Dat levert schitterende foto's op als het lukt, maar vaak gaan zulke foto's meteen naar de prullenbak.
Hoe dan ook, ik vond het een prachtige wedstrijd met veel actie op en naast de baan. Zoals het hoort.
Hier zijn wat foto's van mij.
De rest staat op mijn site
De start
de winnaar
tweede
derde
randanimatie
Ik heb ook nog een slideshow gemaakt van de McLaren crash.
http://www.youtube.com/watch?v=VPrt7gWmD0Y
- Powersprint
- Schaal: 1:18
Zeker gave pan foto's! De foto van Eau Rouge is eigenlijk een must have voor iedereen!
Yep, de foto met de lange sluitertijd in het donker bij Eau Rouge is schitterend Maar de overige foto's zijn ook mooi. En jammer van de McLaren, maar wat is zo'n bak mooi
En ik mag dinsdag en woensdag weer een paar daagjes knallen op Spa! De Gulf Gallardo mag bij ons in het team haha, maar die krijgt vast meer sponsoring dan wij.
Nou maar hopen op goed weer in de trechter van de Ardennen.
En ik mag dinsdag en woensdag weer een paar daagjes knallen op Spa! De Gulf Gallardo mag bij ons in het team haha, maar die krijgt vast meer sponsoring dan wij.
Nou maar hopen op goed weer in de trechter van de Ardennen.
die foto van de hexis Aston is echt prachtig Powersprint
- 1:18 24/7
Superfoto's! Lekkere nachtshots en veel actie, ook óp de baan!
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
flickr op!
flickr op!
hoor die Viper eens brullen
http://www.youtube.com/watch?v=ZSa5eSqS ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=ZSa5eSqS ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Mag iedereen hier fotos posten van dit event van vorig jaar? Of alleen de topic-starter?
Porsches 1/18: 18
Begonnen in september 2011
- muppiemaster
- Contacteer:
Lambo .
en poe wel jammer van die mclarren hoor stoere bakkken .
Mvg Nino.
en poe wel jammer van die mclarren hoor stoere bakkken .
Mvg Nino.
MVG. Nino
- Powersprint
Uiteraard mag iedereen hier foto's plaatsen!Boskoos schreef:Mag iedereen hier fotos posten van dit event van vorig jaar? Of alleen de topic-starter?
Ik zal eens zien of ik er ook een paar geslaagde kan plaatsen.Powersprint schreef:Uiteraard mag iedereen hier foto's plaatsen!Boskoos schreef:Mag iedereen hier fotos posten van dit event van vorig jaar? Of alleen de topic-starter?
Porsches 1/18: 18
Zag net op facebook dat Mclaren Motorsports je filmpje van de CAN-AM wagens op Spa incl credits op Facebook gepost heeft, Stigmeister! Ik zou als ik jou was even snel een mclaren pagina maken en die link naar ze opsturen. Grote kans dat ze je uitnodigen voor die verrassing. Ze kennen je immers al van het filmpje!
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.