VITRINEX

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
Driver-X
Berichten: 1250
Lid geworden op: ma 22 mar 2010 20:20
Schaal: 1:18
Locatie: Wolvega

Re: VITRINEX

Bericht door Driver-X »

Vandaag weer een model ontvangen van Gjalt.
Goede prijs, snelle service en goede communicatie, dus weer een dikke :thump_up: verdiend!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bunno
Berichten: 78
Lid geworden op: vr 26 nov 2010 22:36

Re: VITRINEX

Bericht door Bunno »

Heb voor 30,- een kyosho BMW X5 bij vitrinex gekocht, echt een super prijs. De dakrails ontbraken, dus daardoor was ie zo goedkoop.
Heb al mijn modellen (4) via Marktplaats gekocht en hij was met afstand het snelst met reageren via de mail en verzenden.
Super verkoper, zou het zelf zeker niet beter doen :thump_up: :thump_up: :thump_up:

Zijn huidige aanbod staat me erg aan, heb al een laag bod gedaan (bij al zijn advertenties staat ''bieden'') op een kyosho m5.
GR. Bunno
hoppe
Berichten: 13
Lid geworden op: za 28 aug 2004 23:59

Re: VITRINEX

Bericht door hoppe »

Als je op internet kjkt kun je bij andere webwinkels goedkoper een model bemachtigen,heeft wel een leuke voorraad maar prijzen als nieuw terwijl ze toch 2de hands zijn.
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: VITRINEX

Bericht door Autofan »

Vandeweek nog een pakketje van hem gehad. Goed verpakt en snelle verzending. En de prijs was ook goed! Anders was ik wel naar de concurrent gegaan. :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
blocki
Berichten: 71
Lid geworden op: ma 30 mar 2009 12:48
Locatie: waregem

Re: VITRINEX

Bericht door blocki »

Had hier ook eens wat besteld, alles was heel goed verlopen, om nog eens bij te bestellen...
LOTUS CARS - designed to impress - build to race
Gebruikersavatar
Maarten Mercedes
Berichten: 2942
Lid geworden op: za 10 jul 2010 19:47
Schaal: 1:18
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: VITRINEX

Bericht door Maarten Mercedes »

Heb pas een AutoArt Murciélago gekocht voor een mooie prijs bij Gjalt. Hij reageert snel op mail, en het model werd snel verzonden. Echter bij binnenkomst trof ik een spiegel los in de doos aan. Ik heb hem een mailtje gestuurd maar ik kreeg geen reactie terug. Toen ben ik met een tube secondelijm in de weer gegaan en hij is nu zo gerepareerd dat je er niks van ziet. Ik vind het wel raar dat hij opeens niet meer reageerde :doh:
Maarten
Afbeelding
Flickr
Gebruikersavatar
Maarten Mercedes
Berichten: 2942
Lid geworden op: za 10 jul 2010 19:47
Schaal: 1:18
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: VITRINEX

Bericht door Maarten Mercedes »

Klacht nummer 2:

Afgelopen dinsdag heb ik met Gjalt een koop gesloten. Gistermiddag kwam het model binnen met 2 losse onderdelen in de doos. M'n mailtje reageerde hij niet op dus heb ik telefonisch contact opgenomen met Gjalt die mij vertelde dat ik het maar moest lijmen. Hij vertelde ook dat het probleem bij hem bekend was en dat het vaker voorkwam, dus ik vond het raar dat hij niet van te voren even een elastiekje oid om de motorklep had gedaan om de schade te voorkomen. Ik schroef het model net uit de doos en tot mijn schrik is de uitlaat ook nog op 2 punten afgebroken en een of ander reservoir lag los onder de auto nadat deze niet meer klemde tussen doos en auto. Toch wel een zuur gezicht als je kijkt voor wat voor bedrag het model is gekocht.

Ik hoop dat Gjalt met een passende oplossing komt, ik zal jullie op de hoogte houden :thump_up:
Maarten
Afbeelding
Flickr
Gebruikersavatar
Maarten Mercedes
Berichten: 2942
Lid geworden op: za 10 jul 2010 19:47
Schaal: 1:18
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: VITRINEX

Bericht door Maarten Mercedes »

Vandaag heb ik een financiele tegemoedkoming ontvangen ter compensatie van de schade :thump_up:
Maarten
Afbeelding
Flickr
Gebruikersavatar
Driver-X
Berichten: 1250
Lid geworden op: ma 22 mar 2010 20:20
Schaal: 1:18
Locatie: Wolvega

Re: VITRINEX

Bericht door Driver-X »

Gjalt heeft weer een dikke pluim verdiend. :thump_up:
Mede door zijn aandeel in mijn verjaardags kado. :D

Model is weer netjes aangekomen, en voor een nette prijs.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 3623
Lid geworden op: vr 28 aug 2009 12:22
Schaal: 1:18
Locatie: Tilburg

Re: VITRINEX

Bericht door Nelis »

Ik heb met Gjalt ook niets dan goede ervaringen! Ooit nog eens lekker staan buurten op de NAMAC...
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 3623
Lid geworden op: vr 28 aug 2009 12:22
Schaal: 1:18
Locatie: Tilburg

Re: VITRINEX

Bericht door Nelis »

Hij is volgens mij niet of nauwelijks nog actief op MP. Hij heeft wel zijn verzameling via Ebay van de hand gedaan zag ik...
Plaats reactie