Hoe dan ook, je heb er zeker een supermodel aan

Deze heb ik al een maand of twee in mijn bezit, maar door examens en eindejaarsverplichtingen heb ik het posten van deze Mercedes-Benz wat moeten uitstellen. Het model heeft inderdaad wat geleden aan de spoiler, is blijkbaar ooit al eens (minder goed) herlijmd.Driver-X schreef:Mooie aanwinst.![]()
Komt van het forum of niet?
Ik vond zelf de vraagprijs wat te hoog voor mij.
Maar zit er een kier onder de spoiler of is dat reflectie op deze foto?
Toevallig een zwarte Sierra Cosworth gedeeltelijk met deze EvolutionII geruild, heb me dan maar een wit exemplaar aangekocht.Bondracer schreef:Zeer mooie Benz OTF, voor de line-up met de M3 zou een zwarte Sierra Cosworth het rijtje nog mogen aanvullen
Nou ja, maakt het model er niet minder dik om.OTF'er schreef:Bedankt voor de leuke reacties, deze 190E mogen ze direcht thuis parkeren en de sleutels in de brievenbus droppen...
Deze heb ik al een maand of twee in mijn bezit, maar door examens en eindejaarsverplichtingen heb ik het posten van deze Mercedes-Benz wat moeten uitstellen. Het model heeft inderdaad wat geleden aan de spoiler, is blijkbaar ooit al eens (minder goed) herlijmd.Driver-X schreef:Mooie aanwinst.![]()
Komt van het forum of niet?
Ik vond zelf de vraagprijs wat te hoog voor mij.
Maar zit er een kier onder de spoiler of is dat reflectie op deze foto?