collectie Ferrari 1:18 / 1:43 modellen + Verstappen 1:43

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
enzobram
Schaal: 1:18

Re: Even voorstellen: Een verzamelaar van 1:18 Ferrari's

Bericht door enzobram »

Eerst welkom,
En wat een entree een hele mooie collectie laat u daar zien :worshippy:
Luca di Montezemolo: We don't make cars we make dreams.
Enzo Ferrari: The best car we ever made is the next one
Ferrarifan
Contacteer:

Bericht door Ferrarifan »

Prachtige California. Ik heb 'm zelf ook. De details op dit model laten zien dat Hotwheels zeer goed bezig is :thump_up:
robert061980

Update F150 Italia

Bericht door robert061980 »

Omdat de eerste tests in de F1 weer begonnen zijn, een goed moment om m'n nieuwe aanwinst te etaleren, de Ferrari F150 Italia Alonso. Eerlijk gezegd niet heel spectactulair, maar zeker geen onaardig model.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ook nog de F2005, in de livery van de GP Usa, de enige overwinning van de Scuderia in 2005 (de beruchte race waar Michelin hopeloos faalde!) De echte kenner zal 1 afwijking zien t.o.v. de orginele auto die toen gebruikt werd... :roll:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door robert061980 op za 26 dec 2015 21:16, 3 keer totaal gewijzigd.
robert061980

Re: Update Ferrari 599 GTO en de 288 GTO

Net binnen, de Ferrari 599 GTO van Hotwheels Elite. En wat geexperimenteerd met een zwarte/witte achtergrond, maar voor de witte achtergrond heb ik toch daglicht nodig, want ze raken wat overbelicht helaas., hier toch de wat betere foto's.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hier de 288 GTO van Hotwheels, nog een ouder model, dus niet heel gedetailleerd, maar wel een fraai model.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door robert061980 op za 26 dec 2015 21:21, 4 keer totaal gewijzigd.
Maarten Mercedes
Contacteer:

Bericht door Maarten Mercedes »

Mooie GTO's :worshippy:

De 288 blijft toch een plaatje, ik zou graag een re-release zien van dit model :thump_up:
Maarten
Afbeelding
Flickr
HHF

Bericht door HHF »

De 288 GTO blijft toch een van de mooiste Ferrari's ooit imo.
Driver-X

Bericht door Driver-X »

Mooie aanwinsten!
Ik heb zelf de 288GTO van Hotwheels Elite, maar eigenlijk zou Kyosho er één moeten maken.
Afbeelding
Driver-X

Bericht door Driver-X »

oeps! dubbelpost... :doh:
Laatst gewijzigd door Driver-X op wo 08 feb 2012 20:31, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Paul M

Bericht door Paul M »

He Robert,

Zeer mooie collectie heb je :worshippy: :worshippy:
Vooral die F1 allemaal op een rij is super om te zien. Leuk dat je het alleen bij de kleur rood houdt. De F430 is ook mooi in het rood :D . BBR heeft ook nog een metallic F1 kleur rood op de 430 gehad, past wel goed in je collectie.

Wat betreft F1: Raikkonen gaat mooie dingen laten zien dit jaar. Heb de presentatiefoto's gezien, maar moet wel wennen aan die nieuwe neuzen :) Msschien beter voor de aerodynamica, maar net voor het ontwerp :D

Groet,
Paul
Paulus

Bericht door Paulus »

Een nette Ferrari-collectie :thump_up:
M'n kameraad zal dit zeker prachtig gaan vinden als ik dit laat zien, is ook een "Ferrari-gek" :wink:
Opel Kadett D 1.2n
Opel Kadett D 1.3s Bieber-cabrio
Opel Kadett D 16v Caravan
Opel Kadett E 1.2s Caravan bestel
Opel Manta B GSI
robert061980

Paul M schreef:He Robert,

Zeer mooie collectie heb je :worshippy: :worshippy:
Vooral die F1 allemaal op een rij is super om te zien. Leuk dat je het alleen bij de kleur rood houdt. De F430 is ook mooi in het rood :D . BBR heeft ook nog een metallic F1 kleur rood op de 430 gehad, past wel goed in je collectie.

Wat betreft F1: Raikkonen gaat mooie dingen laten zien dit jaar. Heb de presentatiefoto's gezien, maar moet wel wennen aan die nieuwe neuzen :) Msschien beter voor de aerodynamica, maar net voor het ontwerp :D

Groet,
Paul
Bedankt bedankt, leuk die leuke reacties te lezen. Daar doe je het toch ook een beetje voor, voor leuke reacties!

Heb de nieuwe neuzen ook gezien, maar de eerste gedachte van de Ferrari was, dat ie nu heel erg op die Lego Ferrari leek.... :lol:. Maar dat gaat inderdaad wel wennen net als die vleugels van een paar jaar geleden en die haaievin, Sterker wanneer je nu naar de oudere modellen kijkt lijken die een beetje vreemd! Maar ja van mij mogen ze wel weer beginnen, hopelijk minder saai als afgelopen jaar! En het liefste 4 of 5 teams die kunnen winnen! Of wat minder betrouwbare auto's..

De 430 die ik heb is trouwens ook metallic van kleur, weliswaar per ongeluk, maar ben er toch blij mee! BBR heb ik geen modellen van, ik vind ze te prijzig alhoewel ik ook foto's van BBR's hier heb gezien, en die wel heeeeel erg mooi zijn.
robert061980

Driver-X schreef:Mooie aanwinsten!
Ik heb zelf de 288GTO van Hotwheels Elite, maar eigenlijk zou Kyosho er één moeten maken.
Mijn GTO 288 is van Hotwheels, nog voordat er een elite uitvoering was, ik heb m zelfs uit Oostenrijk laten komen, want hier in Nederland was die hele GTO toen niet meer te verkrijgen... Later kwam Hot Wheels Elite, met inderdaad vele nieuwe uitvoeringen, heb hetzelfde gehad met de Testarossa, was ook van Hot Wheels, later kwam ook hier de Elite uitvoering van. Maar ook ik vind het een prachtig model! Vooral het vooraanzicht :drool:
v8-vette

Bericht door v8-vette »

mooimooi :worshippy:
vooral de F150 heb ik hier nog niet vaak gezien :thump_up:
Driver-X

Bericht door Driver-X »

robert061980 schreef:
Driver-X schreef:Mooie aanwinsten!
Mijn GTO 288 is van Hotwheels, nog voordat er een elite uitvoering was, ik heb m zelfs uit Oostenrijk laten komen, want hier in Nederland was die hele GTO toen niet meer te verkrijgen... Later kwam Hot Wheels Elite, met inderdaad vele nieuwe uitvoeringen, heb hetzelfde gehad met de Testarossa, was ook van Hot Wheels, later kwam ook hier de Elite uitvoering van. Maar ook ik vind het een prachtig model! Vooral het vooraanzicht :drool:
Het is 1 van de mooiere modellen, een 1:12 van Tamiya zou ook wel tof zijn, maar ja....€€€
Afbeelding
alain_1978

Bericht door alain_1978 »

Mooie modellen. Ik heb zelf deze GTO's ook. Beide wel HW Elite.
Voor de 288 GTO van HW Elite vragen ze wel gekke bedragen tegenwoordig.
Knappe collectie :thump_up:
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Plaats reactie