1. sowieso de enzo ferrari
2. 458 italia spider
3. 430 scuderia
5. 330 P4
4. 360 Modena
5. F 50
lol en daar stopt men kennis van Ferrari zowat

Autofan schreef:Mssn een rare vraag, maar waarom zie je de 550 en de 575M als 2 aparte modellen? Ik zie de 575M eerder als een soort facelift van de 550. Net als de 456M tov de 456.
Ook motorupgrades zie je wel vaker terug bij facelifts. Ook bij andere merken. ik snap het onderscheid dus wel degelijk. Ben zelf immers ook een liefhebebr.Ferrarifan schreef:Autofan schreef:Mssn een rare vraag, maar waarom zie je de 550 en de 575M als 2 aparte modellen? Ik zie de 575M eerder als een soort facelift van de 550. Net als de 456M tov de 456.Volgens mij schrikt elke Ferrari liefhebber van deze opmerking:
De enige overeenkomst tussen beide modellen is de carrosserie. Alle andere zaken zijn verschillend, zoals de motor inclusief prestaties, het chasis en alle extra's op de 575. Er zijn daarom genoeg verschillen om onderscheid te maken. Om die reden maak ik ook onderscheid tussen de 308 GTB en 308 GTB QV. En ook tussen de Testarossa, de 512 TR en de F512M. En ga zo maar door...
Ik zou het bij de 456 ook wel willen, maar ik ben afhankelijk van wat de mensen inleveren. Als er bijvoorbeeld geen 456M op de lijstjes voorkomt en wel de 456, dan staat alleen de 456 in de lijst.Autofan schreef:Ook motorupgrades zie je wel vaker terug bij facelifts. Ook bij andere merken. ik snap het onderscheid dus wel degelijk. Ben zelf immers ook een liefhebebr.Ferrarifan schreef:Autofan schreef:Mssn een rare vraag, maar waarom zie je de 550 en de 575M als 2 aparte modellen? Ik zie de 575M eerder als een soort facelift van de 550. Net als de 456M tov de 456.Volgens mij schrikt elke Ferrari liefhebber van deze opmerking:
De enige overeenkomst tussen beide modellen is de carrosserie. Alle andere zaken zijn verschillend, zoals de motor inclusief prestaties, het chasis en alle extra's op de 575. Er zijn daarom genoeg verschillen om onderscheid te maken. Om die reden maak ik ook onderscheid tussen de 308 GTB en 308 GTB QV. En ook tussen de Testarossa, de 512 TR en de F512M. En ga zo maar door...De vraag is meer waarom je dit bij de 456M en de 456 niet doet. Ik had mijn vraag misschien beter moeten formuleren.