[Martin's collection] 01201-23 Brosnan's Beste Bondcar - E38 P28

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
MartinBond
Berichten: 820
Lid geworden op: ma 09 mar 2009 18:51
Schaal: 1:18
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: [Martin's collection] Dino 308 GT4

Bericht door MartinBond »

Dank voor de reacties allen :thump_up:
Als het weer meezit ga ik morgen weer met modellen lopen sjouwen voor meer en betere foto's.
bugatti schreef:
Ricardo schreef:Erg fraaie aanwinst Martin. Het lijkt wel een beetje op een Lotus.
Gelukkig is de Lotus een copycat en was deze fraaie Ferrari eerder.
Gelukkig is de lotus een stuk beter gelukt :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: [Martin's collection] Dino 308 GT4

Bericht door Ricardo »

MartinBond schreef:
Gelukkig is de lotus een stuk beter gelukt :mrgreen:
:lol: Ze hebben hem inderdaad een stuk verfijnder gemaakt.
Gebruikersavatar
Maarten Mercedes
Berichten: 2942
Lid geworden op: za 10 jul 2010 19:47
Schaal: 1:18
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: [Martin's collection] Dino 308 GT4

Bericht door Maarten Mercedes »

MartinBond schreef: Gelukkig is de lotus een stuk beter gelukt :mrgreen:
Dus een Autoart Esprit in de kast zou voldoende moeten wezen toch? :mrgreen:

Toch is t een net model en we zien dat HWE nog vrolijk verder gaat met gedetailleerde modellen maken :thump_up:
Maarten
Afbeelding
Flickr
Gebruikersavatar
MartinBond
Berichten: 820
Lid geworden op: ma 09 mar 2009 18:51
Schaal: 1:18
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: [Martin's collection] Dino 308 GT4

Bericht door MartinBond »

Ik heb de ERTL 2-in-1, de AA wil ik ook nog maar zie die maar eens voor een redelijke prijs te vinden...
Afbeelding
larryman
Berichten: 33
Lid geworden op: zo 30 mei 2010 19:12
Schaal: 1:43
Locatie: Schoten (België)

Re: [Martin's collection] Dino 308 GT4

Bericht door larryman »

Die Dino is inderdaad zeer :drool:
Gebruikersavatar
MartinBond
Berichten: 820
Lid geworden op: ma 09 mar 2009 18:51
Schaal: 1:18
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: [Martin's collection] Dino 308 GT4 + aristocraat in aant

Bericht door MartinBond »

En dan staat je eigen topic weer te verstoffen onderaan pagina 2... :doh:

Ik heb de afgelopen tijd veel gewerkt, dat betekent weinig tijd voor MAF, maar een leuk einde van de maand waar ik en jullie plezier van gaan hebben :mrgreen:
Allereerst komen er morgen foto's binnen van een nieuw merk in mijn verzameling, en als de post meewerkt is er nog een leuke verassing voor het weekend :cool:

Hou jullie op de hoogte!
Afbeelding
Gebruikersavatar
MartinBond
Berichten: 820
Lid geworden op: ma 09 mar 2009 18:51
Schaal: 1:18
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: [Martin's collection] Bentley Arnage R

Bericht door MartinBond »

Ik had vandaag een uitgebreide "fotoshoot" gepland, maar het weer laat het sterk afweten. Hierbij dus alvast een voorproefje. Dit model schreeuwt om meer en veul betere foto's, maar dit is het beste wat ik kan krijgen met kunstlicht. Zodra ik weer naar buiten kan volgt er meer!

Bentley Arnage R - 2002

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: [Martin's collection] Bentley Arnage R

Bericht door Ricardo »

Hier staat de zon hoog aan de hemel. :mrgreen: Mooie aanwinst, heb hem zelf ook al enige tijd in de vitrine staan en inderdaad dit vraagt om veel meer foto's. :worshippy:
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

Re: [Martin's collection] Bentley Arnage R

Bericht door Johan »

Fraai model en we wachten uiteraard rustig af.. :wink:
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: [Martin's collection] Bentley Arnage R

Bericht door Mr. Dj M. »

Mr. Dj M. = *In afwachting op foto's met sijl* :D
Gebruikersavatar
MartinBond
Berichten: 820
Lid geworden op: ma 09 mar 2009 18:51
Schaal: 1:18
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: [Martin's collection] Cadillac Fleetwood Series 75

Bericht door MartinBond »

Na de Bentley op elke mogelijke manier bekeken te hebben heb ik besloten dat ik de familie compleet wil hebben, dus ook ik ga aan de Azure en Brooklands :oops: . Echter is kijken naar een donkergroen model 1 ding, maar fotograferen een 2e. Die hebben jullie dus van me tegoed :doh:



Dan nu de aandacht voor het volgende model. We gaan terug naar 1959. De wedstrijd tussen designers van verschillende merken is op z'n hoogtepunt, met rijdende paleizen voorzien van patrijspoortjes, chromen bumpers en vleugels. Een wedstrijd die werd gewonnen door dit model:

Afbeelding

De 1959 Cadillac Fleetwood Series 75 Imperial Limousine. Een hele mond vol voor een hele auto. Het 2600 kilo wegende gevaarte is met 6,218 meter een van de langste productie-auto's ooit, alleen de Series 75 uit 1973 is met 6,403 meter nét iets langer. Ook ging dit model er met het record voor grootste staartvinnen vandoor. Onder de motorkap vinden we een 6.4 liter Cadillac OHV Tri-power V8 met 345 PK's gekoppeld aan een 4-traps Hydramatic versnellingsbak. De een vind hem prachtig, de ander walgelijk, feit blijft dat het een ongelovelijk imposante en respect afdwingende auto is. In het echt, en als model net zo.

De voorbumper met 8(!) koplampen, het lederen interieur, de gigantische chromen staartvinnen met dubbele remlichten, Alles ziet er perfect uit. alle grille's en roosters zijn open, en overal waar chroom hoort is dit nagemaakt in plaats van geschilderd. In het interieur vinden we een zeer strak afgewerkt dashboard en een volledig gestoffeerde voorbank. Gaan we een deur verder dan komen in het verblijf voor de eigenaar uit. Ook hier is alles met zorg en oog voor detail gemaakt, van de lederen zitplaatsen tot de opklapbare noodstoeltjes, alles is perfect afgewerkt.

Ik ben hier al een tijdje naar op zoek geweest, en gezien de fabrikant failliet is, is een exemplaar te pakken krijgen er niet makkelijker op geworden. Het is het eerste model van Precision waarbij alles open kan, voorheen bij de ambulance's en lijkwagens konden alleen deuren en achterklep open. Het model wordt niet vaak meer aangeboden, als als dat wel gebeurd is een prijs van ver over de 100,- eerder regel dan uitzondering. Ik heb 'm echter van onze forumvrind Maurice over kunnen nemen voor een respectabele prijs, met de belofte dat 'ie een goed huis zou vinden. Bij deze:



Cadillac Fleetwood Series 75 Imperial Limousine - Precision Miniatures

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dat was 'm voor deze keer, en gezien ik nu weer fulltime aan het studeren ben misschien ook wel de laatste voor een poos...
Laatst gewijzigd door MartinBond op za 01 sep 2012 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: [Martin's collection]Precision Cadillac Fleetwood Series

Bericht door Mr. Dj M. »

Ik wist niet dat Precision failliet was, maar verklaard wel waarom we zo'n twee jaar terug (dacht ik) een boel van de modellen van het merk in de aanbieding konden krijgen.
Dit is zeker een indrukwekkend model en nog best chique zo in zwart met al dat chroom. Al met al zeker geen straf om hem in je collectie te mogen hebben dacht ik zo :D :cool: :thump_up:
Gebruikersavatar
Bien
Berichten: 2124
Lid geworden op: do 31 jul 2008 10:03
Schaal: 1:43
Locatie: Simpelveld

Re: [Martin's collection]Precision Cadillac Fleetwood Series

Bericht door Bien »

Het model ziet er op de foto's al indrukwekkend uit, en zal nog mooier zijn als je hem in je handen hebt.
Heel mooie Cadillac, top aanwinst! :worshippy:
Gebruikersavatar
Bondracer
Berichten: 3440
Lid geworden op: ma 02 apr 2007 13:48
Locatie: De Kempen

Re: [Martin's collection]Precision Cadillac Fleetwood Series

Bericht door Bondracer »

Supermooie Caddy limo Martin :thump_up: :drool:
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

Re: [Martin's collection]Precision Cadillac Fleetwood Series

Bericht door Johan »

Een bizar indrukwekkende wagen. :worshippy:
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Plaats reactie