Zo, de two-tone is ook eindelijk klaar... Eerst waren er een paar zwarte uitlopers op het zilver, die had ik bijgewerkt, was de zilver niet goed, nog een keer bijwerken, staan er later vingerafdrukken in, terwijl ik toch wel een hele tijd had gewacht... Toen eindelijk goed gekregen... Is nog niet helemaal strak, maar krijg het niet strakker, dus laat het maar zo, valt niet op. Toen het zwart nog een beetje bijwerken, zat op sommige plekken een beetje zilveren waas op... Maar nu is ie goed!

Denk dat ik morgen blanke lak ga spuiten...
Ik heb in de voorbumper het gaas ook zwart gemaakt, vind ik net iets beter staan
En het interieur is nu ook bijna af

Moet alleen nog de stoelen erin lijmen... Ik heb gekozen om het interieur vooral zwart te houden, met alleen zilveren pedalen, en een zilveren gedeelte op het dashboard en het stuurtje..
En de originele uitlaat was een gewoon dun dicht staafje, even dik als de rest van de uitlaat, dus die heb ik aangepast, een dikker stukje buis erop gemaakt, alleen het eindstuk dus. Zilver gespoten, en de binnenkant zwart gemaakt... Ziet er een stuk beter uit!
En dat ie zo'n stuk onder de bak hangt, komt doordat de bak er niet goed opzit
Groetjes, Pieter