Armand Modelcars

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
Pjearke
Berichten: 463
Lid geworden op: za 30 okt 2010 11:25
Schaal: 1:43
Locatie: Stevensweert

Re: Armand Modelcars

Bericht door Pjearke »

Zelf heb ik ook goede ervaringen met Armand,
loop er geregeld even naar binnen. Niets over op te merken.

Vindt alleen zijn site een beetje onoverzichtelijk. In de zoekopdracht had je eigelijk ook nog moeten kunnen aangeven dat je bijvoorbeeld naar Lemans modellen opzoek bent. Als je naar bijvoorbeeld ferrari gaat zoeken en je geeft aan dat je een 430 wilt hebben dan krijg je maar de helft van de modellen te zien dan dat je gaat kijken op alleen ferrari.

Buiten de website vindt ik het een prima winkel! Legt altijd alles netjes aan de kant als ik het hem vraag en besteld ook altijd de dingen die je wilt hebben.

Moet idd wel de mensen gelijk geven dat hij best arrogant kan zijn. Heb laatst een keertje een aantal BBR modellen in 1 keer bij hem gekocht. De keer erna stond hij met andere klanten te praten, ziet mij binnenkomen en laat alles uit de handen vallen om mij te komen helpen.... Vindt ik persoonlijk wel een beetje raar maar goed. Denk dat iedereen wel begrip ervoor heeft als hij eerst die mensen helpt die voor jou aan de beurt zijn en dan de volgende helpt. Vindt het een beetje onzin om mensen die een model van €30 willen kopen de rug toe te keren omdat hij weet dat er iemand is die misschien een model van €200 wil kopen, klanten blijven klanten egaal wat ze kopen.
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Armand Modelcars

Bericht door Peter Parker »

Voor het eerst via zijn site iets voor mijn racebaan bij hem gekocht. Mailing was uitstekend en ik werd goed op de hoogte gehouden. Het kwam keurig verpakt aan. :thump_up:
jassie
Berichten: 32
Lid geworden op: wo 29 mar 2006 22:20
Locatie: nijmegen

Re: Armand Modelcars

Bericht door jassie »

Gisteren kwam mijn Mercedes Renntransporter binnen van CMC. Prachtig! Goede communicatie en perfect afgehandeld.
Zeker aan te raden!
Gebruikersavatar
borbase
Berichten: 1084
Lid geworden op: zo 15 jun 2008 17:29
Locatie: geldrop
Contacteer:

Re: Armand Modelcars

Bericht door borbase »

vorige week ook nog geweest
hij liet mij nieuwe spark modellen zien jongs dit word de toekomt whhoooooooooo wat een mooie modellen
Gebruikersavatar
ronald-clio
Berichten: 654
Lid geworden op: zo 16 mei 2010 16:36
Schaal: 1:43
Locatie: Waddinxveen

Re: Armand Modelcars

Bericht door ronald-clio »

een aantal weken geleden voor het eerst in zijn winkel geweest maar wat een winkel!!!!

Ik was op vakantie in de buurt en had even op zijn site gekeken of hij de 2 renault modellen die ik wilde hebben had en ja die stonden op de site , dua naar de winkel en ja hoor ook daar stonden deze nog.

Aardige meneer en neemt echt de tijd voor je , een super winkel! :thump_up:
Roest En Narigheid Achtervolgt U Lange Tijd........... en toch heb ik er een zwak voor!?!
Gebruikersavatar
topgearpetey
Berichten: 60
Lid geworden op: di 02 okt 2012 13:01
Schaal: 1:43
Locatie: Stein, Limburg

Re: Armand Modelcars

Bericht door topgearpetey »

Heey allemaal,

Ik ben een aantal maanden geleden besmet met het verzamel-virus toen ik bij Armand naar binnen liep om een kado voor mijn vader uit te zoeken.

Bij veel van jullie kan ik me jullie mening wel indenken,
hij prijst vaker modellen van hem aan als erg zeldzaam/goede koop terwijl als ik op internet het model opzoek bij de fabrikant daar niet veel vermeld staat over een gelimiteerde oplage of iets dergelijks.
Dit heeft mijn vertrouwen wel enigszins beschadigd nadat ik een, wel schitterend, model van LookSmart gekocht heb van een TZ3 Corsa, door Zagato.

Ondanks dat heeft hij wel een schitterende winkel.

Daardoor ben ik langzaamaan op zoek naar andere modelwinkels, maar ik heb er nog geen kunnen vinden.
Hebben jullie nog tips voor mij voor een mooie winkel.

Want ik bekijk een model liever in het echt voordat ik de keuze maak om hem ook te kopen.
Nulla Tenaci Invia Est Via
Gebruikersavatar
borbase
Berichten: 1084
Lid geworden op: zo 15 jun 2008 17:29
Locatie: geldrop
Contacteer:

Re: Armand Modelcars

Bericht door borbase »

Ik denk dat armand echt wel vestand van model auto's heeft
Grz
Gebruikersavatar
topgearpetey
Berichten: 60
Lid geworden op: di 02 okt 2012 13:01
Schaal: 1:43
Locatie: Stein, Limburg

Re: Armand Modelcars

Bericht door topgearpetey »

Kan iemand me misschien een tip geven. Ik hoor allemaal weer zeer goede recensies over Armand, gelukkig :)

Mijn opmerking laatst over dat hij vertelt dat het bepaalde modellen wel zeldzaam zijn maar als ik op internet kijk en er dan nergens zie staan dat het speciaal beperkte oplages zijn/limited editions geeft me het gevoel dat mijn modellen toch niet zo zeldzaam zijn dan.

Niet dat ik de auto's er minder mooi om vind ;)

Maar gewoon uit nieuwsgierigheid, heeft iemand wat meer uitleg voor me :)

Op het moment bestaat mijn collectie uit:

TZ3 Corsa van LookSmart
Pagani Zonda R (2009) van Spark
Mazda Furai van Spark
Nulla Tenaci Invia Est Via
Gebruikersavatar
supercarlover
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 02 jan 2006 20:47
Locatie: Bolsward
Contacteer:

Re: Armand Modelcars

Bericht door supercarlover »

Bestel regelmatig 1:43 modellen via de webshop. Altijd correct antwoord dat het model er wel of niet is. Zeer snelle afhandeling. Klasse!!
Gebruikersavatar
roelie 007
Berichten: 309
Lid geworden op: vr 16 jun 2006 05:18
Schaal: 1:43

Re: Armand Modelcars

Bericht door roelie 007 »

Hij heeft veel verstand van modellen en waardes ervan.
Een jaar of 10 geleden aantal porsche minichamps gekocht bij hem voor paar tientjes en zijn nu tussen 100 en 200 euro waard .
Ik zeg :thump_up: :thump_up:
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3347
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: Armand Modelcars

Bericht door St. Paul »

roelie 007 schreef:Hij heeft veel verstand van modellen en waardes ervan.
roelie 007 schreef: Een jaar of 10 geleden aantal porsche minichamps gekocht bij hem voor paar tientjes en zijn nu tussen 100 en 200 euro waard .
Iets klopt er niet. :mrgreen:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Maribu
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 05 nov 2012 21:30
Schaal: 1:43

Re: Armand Modelcars

Bericht door Maribu »

Mensen, kijk alsjeblieft uit. Deze man heeft zo te horen velen van jullie goed geholpen, maar ik heb een enorm negatieve ervaring.
Ik had voor de verjaardag van mijn vriend 2 modelauto's besteld. Een ervan werd in slechte staat geleverd. Na telefonisch overleg mocht ik de auto terugsturen en zou ik een nieuw exemplaar krijgen. Ik heb de auto zo goed mogelijk verpakt verzonden. Nu wordt ik echter glashard uitgemaakt voor leugenaar en krijg ik niks vergoed. Ik ben nu dus bijna 60 euro armer en heb maar een half cadeau voor mijn vriend. Mijn advies: bestel niks online bij deze winkel. Ik voel me ontzettend opgelicht. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Klantonvriendelijker kan echt niet...
tim1803
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 19 sep 2010 12:59
Schaal: 1:43

Re: Armand Modelcars

Bericht door tim1803 »

Ik weet niet wie je bent maar aan je profiel te zien en dit je enige bericht is op dit forum weet ik al genoeg.
Ben er al 12 jaar klant nog nooit zoiets mee gemaakt en geloof me dat hij altijd alles netjes oplost.
Als je iemand zwart wil maken dan vind ik je echt een zielig persoon!!!

of heb je bewijs zoals mail contact of dergelijke zonder het te vervalsen.
Triest geval
Maribu schreef:Mensen, kijk alsjeblieft uit. Deze man heeft zo te horen velen van jullie goed geholpen, maar ik heb een enorm negatieve ervaring.
Ik had voor de verjaardag van mijn vriend 2 modelauto's besteld. Een ervan werd in slechte staat geleverd. Na telefonisch overleg mocht ik de auto terugsturen en zou ik een nieuw exemplaar krijgen. Ik heb de auto zo goed mogelijk verpakt verzonden. Nu wordt ik echter glashard uitgemaakt voor leugenaar en krijg ik niks vergoed. Ik ben nu dus bijna 60 euro armer en heb maar een half cadeau voor mijn vriend. Mijn advies: bestel niks online bij deze winkel. Ik voel me ontzettend opgelicht. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Klantonvriendelijker kan echt niet...
Gebruikersavatar
hanske10
Berichten: 731
Lid geworden op: wo 02 mei 2012 10:12
Schaal: 1:18

Re: Armand Modelcars

Bericht door hanske10 »

ja heb in verleden ook wat gekocht

En altijd via mail goed contact gehad ,model kwam in perfecte staat aan
dus dit bericht van deze Maribu is enigzins vaag te noemen
Laatst gewijzigd door hanske10 op ma 12 nov 2012 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Armand Modelcars

Bericht door rsh_scuderia »

Dat je het bericht niet kan indenken door positieve ervaringen, maak de ervaring van de ander niet per se klinkklare onzin.

Net zoals in andere branches, mogelijkheden of winkels kan het liggen aan de communicatie, verwachting en naleving. Aan de kant van de verkoper als ook van de koper.
:thump_up:
Plaats reactie