Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zal trouwens ff zoek... heb nog een site waar er nog veel meer staan.. PB die dan wel naar je
zou je mij a.u.b ook willen PB'en want ik ben ook wel eens erg benieuwd naar die Omega Lotus. (trouwens als ik die Gele Landwind 3-deurs (Frontera) nog eens tegenkom dan zal ik jou ook PB'en)
laat ik me ffe voorstellen , mijn naam is stephan ik woon in heemskerk nh ik werk in een disributiecentrum en studeer hbo logistiek managment ik verplaats me in een opel corsa b (hij is een beetje getuned) en ik verzamel bmw modellen in 1:24 maar ook in 1:18 uit de jaren 75- 90 en bv de snelle golfjes corrado,s scirocco,s en andere straatracers uit de 75-90er jaren.
powerline. bouw eens een modelauto om ! , dat is een stuk goedkoper dan een 1:1 auto tunen
Ik ben Richard aka Rsh. Ik verzamel alleen 1:18 modellen.
Met name de Senna collectie (nog alleen de MP4-5b)
Ferrari straatmodellen
Le Mans modellen
En persoonlijke favorieten.
Ik ben nog wel naarstig opzoek naar de Exoto 312T4 met Niki Lauda, maar dit model is praktisch onmogelijk om te vinden.
Ik ben Richard aka Rsh. Ik verzamel alleen 1:18 modellen. Met name de Senna collectie (nog alleen de MP4-5b) Ferrari straatmodellen Le Mans modellen En persoonlijke favorieten
Dat je hier maar veel plezier en info mag hebben En dat gaat vast en zeker lukken denk ik.