thx aan iedereen, maar het werd nog wat erger ... in de ochtend van 24/12 ziek, grieperig ...
sinds 4u in de nacht tot de 25ste in m'n bed gelegen ... zo goed niets gegeten/gedronken, bleef niet binnen
kon er ook wel bij ...
sindsdien alles terug beter.
afgelopen donderdag op controle geweest, draadjes verwijdert, niet er 'goed' uit (in hoeverre je van goed kan spreken ...)
duim bewegen ging beetje maar dat deed wel wat pijn.
terug ingepakt in verband, nu 2weken en dan terug controle ... mogelijks dan verband weg.
op zich valt het wel mee, geen echte pijn gehad in totaal.
had wel 'mooi/jong' verpleegsterke

.... (die wel regelmatig eens langskwam)
momenteel heb ik dit als verband aan:
indicatie van de wond:
sinds daarnet bij de ex collega geweest en haar naam gevraagd erop te zetten
hopenlijk wat beter slapen nu, met vorig verband ging dat uiteindelijk goed, huidige spant stukje meer en is lastiger.
ben al na enkele dagen terug aan het werk gegaan thuis ...
(normaal heb je een band rond de nek om het had in te leggen, slechts 2dagen gebruikt, dan beetje bij beetje terug werken)
ook sinds kleine week terug met de wagen op de baan al
hopelijk blijft 2014 goed gaan nu ...(op enkele vlakken dan!)
heb ook nog wat binnen gekregen
2 wagens op 1/43 en 2 race figuren op 1/18
wacht nog steeds op paketten binnen te komen
Canada en Zuid afrika
week geleden brief van douane ivm pakket, nog steeds geen pakket thuis. (1 pakket van 2 uit zuid afrika, 2de is stukje later vertrokken wegens problemen ginder blijkbaar)
verder contacten met een Fransman en Amerikaan ivm aanpassen modelwagens.
Vermoedelijk wagen of 10 ofzo naar Frankrijk sturen voor aan te passen ('raced look' geven)
De Amerikaan gevonden welke de race look vipers gedaan heeft welke ik heb via de Fransman.
eindelijk enige info erover bekomen.
hopelijk volgende week terug wat verder doen in aart gebouw (opruimen) om daarin te trekken en de verzameling aparte ruimte te geven.
maw, kan niet stilzitten, ook al heb ik maar anderhalf hand.
ben al blij dat 2014 voorbij is en dat het 'slechts' kleine wonde is (voor zelfde iets dieper en duim af ...)
ben geen liefhebber van vuurwerk op zich dus dat was geen probleem
+ zoals elk jaar zit ik met kerst en nieuwjaar gewoon alleen achter de pc hier....
net als eender welke dag.
edit:
eerste dag na operatie zag het er zo uit:
edit2:
zal ook eens zien voor jaar 2013 overzichtje te maken.