1/18 is inderdaad een zeer mooie schaal maar neemt veel plaats in, dat moet je mij niet vertellenmercedesliefhebber schreef:Wat dacht je van je MB aanwinst van HoutenNetForce84 schreef:En welke modellen waren meer geschikt om samen met de F-16 op de foto te staan![]()
Je zegt wel dat ik een mooie collectie heb, maar kan bij lange na niet tippen aan die van jou. Ziet er erg mooi uit, echt spijtig dat ik ruimtegebrek heb voor 1:18 het blijft toch een erg mooie schaal. Nu zal ik het moeten doen met 1:43 (en een 1:18 Mercedes-Benz C215 CL55 ///AMG van AUTOart). Als ik in de toekomst wat ruimte gecreëerd hebt ben ik wel van plan van AUTOart een aantal 1:18 ///AMG modellen aan te schaffen. En ja, de klassiekers zijn ook mooi... Alleen dan wordt het weer zo uitgebreid. Dus tzt eerst maar eens de AMG's bij elkaar zien te sprokkelen voor schappelijke prijzen (dat vind ik de sport van verzamelen, mooie modellen voor weinig).
Nogmaals mooie collectie! En die F-16 is ook echt WOW!!

Maar voor elk probleem bestaat er een oplossing (hoop ik

Is geen slecht idee om eens mijn MB's samen op de foto te zetten met mijn F-16 (of andere).
bedankt voor je reactie

(Ook aan de andere MAF leden, bedankt voor jullie reacties)